۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84896045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم رشت اغتشاشات اخیر اخلال‌گران را محکوم کردند

رشت - ایرنا - اقشار مختلف مردم شهرستان رشت روز جمعه بعد از نماز جمعه در محکومیت اغتشاشات اخیر و تخریب اموال عمومی، مردمی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، صدها نفر از مردم پس از شرکت در نمازجمعه نسبت به اقدامات اخلال‌گران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه ابراز انزجار کرده را با آرمانهای امام (ره) شهدا، رهبر معظم انقلاب و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

آنان هر گونه هنجارشکنی، توهین به مقدسات، تخریب اموال عمومی، هتک حرمت حجاب بانوان و آتش زدن مساجد و قرآن را به شدت محکوم و از مسئولان دستگاه قضا خواستار اشد مجازات برای اخلال‌گران و سرکرده‌های این اغتشاشات شدند.

در راهپیمایی امروز نمازگزاران و مردم همیشه در صحنه و انقلابی رشت جمعیت حاضر در معابر و خیابان‌ها هم به صفوف راهپیمایان اضافه شدند تا مخالفت خود را با  هنجارشکنان و آشوب‌گران نشان دهندو صف خود را از آنان و دشمنان این نظام جدا کنند.

راهپبمایان با شعارهایی اهانت عده‌ای از اخلال‌گر به مقدسات نظام جمهوری اسلامی را نیز نفرت انگیز خواند و محکوم کردند.

 مردم رشت در طول مسیر راهپیمایی که از مصلی در محدوده میدان توشیبا تا میدان فرهنگ ادامه یافت در حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی و محکومیت این اغتشاشات با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، مرگ بر مزدور آمریکایی، چشم فتنه را کور می‌کنیم و جانم فدای رهبر، حمایت همه جانبه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی نیز مردم انقلابی رشت در بیانیه‌ای از رشادتها و تلاشهای نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان در خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان و اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.

از اواسط هفته گذشته و پس از فوت" مهسا امینی"  تعدادی از اخلالگران در رشت و چند شهر دیگر استان گیلان با حمایت و ترغیب دشمنان ملت اسلامی ایران، مبادرت به تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات و درگیری با نیروهای نظامی و انتظامی نمودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha