استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اجرای طرح های عمرانی با تزریق اعتبارات جدید شتاب می‌گیرد

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که با تزریق اعتبارات متمم سفر دولت ،احداث طرح های عمرانی در جای جای این استان شتاب می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد برنامه هفتگی خود برای دیدار چهره به چهره با مردم استان را هر هفته جدی تر از هفته قبل دنبال می کند .آنچه در دیدار استاندار با مردم به وضوح قابل دیدن است تاکید و پیگیری وی برای اجرای طرح های عمرانی استان است که به نحوی به ایجاد اشتغال در منطقه مربوط می شود. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اجرای طرح های عمرانی با تزریق اعتبارات جدید شتاب می‌گیرد

استاندار ،سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی را همیشه در دیدارهای مردمی در کنار خود دارد تا به همشهریان درباره طرح های اشتغال زا توضیح لازم را ارائه کند. 

احمدزاده در برنامه هفتگی ملاقات عمومی با تعدادی از مردم شهرستانی های استان در جریان مشکلات آنان قرار گرفت. خواسته های مردم را شنید و دستورات لازم را برای حل آنها صادر کرد. اشتغال، مالی، استخدامی، تسهیلات، متقاضیان طرح های کشاورزی، گردشگری و احداث مرکز بهداشت از جمله خواسته های اصلی مردم منطقه از استاندار در دیدارهای رودررو است.

وضعیت جغرافیایی و چهارفصل بودن استان نشان می دهد که طرح های گردشگری متقاضیان فراونی برای اجرا دارد.اگرچه طرح جامع گردشگری استان تصویب شده است با این حال استاندار تاکید دارد طرح های حوزه گرشگری در چارچوب طرح جامع احداث شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طرح جامع گردشگری سد تنگ سرخ اشاره می کند که در دست تدوین است. با آماده شدن این طرح حوزه گردشگری استان جوابگوی متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش خواهد بود.

اجرای طرح های عمرانی از دیگر محورهای مورد تاکید استاندار در نشست با مردم است او معتقد است که بخش عمرانی استان وارد مدار توسعه شده و همه تلاش ها بیانگر این هست که حوزه اقتصادی با ایجاد اشتغال و تولید پایدار هم‌پای حوزه عمرانی در استان به پیش رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اجرای طرح های عمرانی با تزریق اعتبارات جدید شتاب می‌گیرد

با این وجود ، مساله اشتغال جوانان در استان به عنوان دغدغه اصلی استاندار و مسئولان استان مطرح است .احمدزاده و تیم اقتصادی وی تمام تلاش را براین محور استوار کرده اند تا بخش اشتغال با اجرای طرح های اقتصادی اثرگذار شتاب  دوچندان بگیرد.

یکهزار میلیاردتومان اعتبار متتم سفر رییس جمهور

احمدزاده می گوید همواره تلاش می کنیم طرح های عمرانی استان سرعت مورد نظر را داشته باشند و برای رسیدن به این هدف ،یکهزار میلیارد تومان اعتبار متمم سفر رئیس جمهور به استان ابلاغ می شود تا ضمن اجرای طرح های نو، فعالیت‌های حوزه عمرانی شتاب فزاینده ای بگیرند.

حوزه اقتصادی استان در دیدگاه استاندار جایگاه ویژه ای دارد و همواره تاکید می کند در این بخش به خوبی از متقاضیان سرمایه گذاری که طرح های با توجیه فنی و اقتصادی و اشتغال پایدار دارند حمایت می کند.

دیدارهای مردمی فرصت مغتنمی بوده که در دولت سیزدم برای رفع مشکلات و گره گشایی از کار مردم و عملکرد دستگاه های اجرایی به اجرا درآمده است در این ملاقات ها مردم بدون لکنت زبان مشکلات و درخواست خود را با استاندار در میان می گذارند و استاندار هم دستورات لازم برای پیگیری امور و حل مشکلات آنها به دستگاه های اجرایی مربوطه استان صادر می کند.

مزیت های دیدار مردمی استاندار 

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بسیاری از مردم استان ممکن است فرصت دیدار با استاندار و یا هر مسئول اجرایی را نداشته باشند بنابراین با استفاده از فرصت ملاقات های مردمی می توان از مشکلات و خواسته های اقشار مختلف مردم بیشتر آگاه شد و برای حل انها چاره اندیشی کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اجرای طرح های عمرانی با تزریق اعتبارات جدید شتاب می‌گیرد

دیدارها و ملاقات های مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشان می دهد ف سفر به مناطق مختلف استان و دیدارهای چهره به چهره با مردم به وی انرژی مضاعفی می بخشد و ضمن آشنایی هر چه بیشتر با مشکلات همشهریان ، زمینه روشن و بهتر شدن عملکرد دستگاه‌های اجرایی و گره‌گشایی از کار مردم می شود.

احمدزاده به تمام مدیران و مسئولان اجرایی استان تاکید می کند در اجرای برنامه های دوره ای ملاقات های عمومی با مردم توجه ویژه داشته باشند و از تلاش برای حل مشکلات مردم دریغ نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha