رویکرد جشنواره شهید رجایی البرز بر مبنای تحقق شعار سال است

کرج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز عنوان کرد: وجه تمایز جشنواره شهید رجایی این استان نسبت به استان های دیگر و سال های قبل ، مبتنی بر تحقق شعار سال و تقدیر از شرکت های دانش بنیان و نوآور است.

" عبدالرضا کریم پور" روز پنجشنبه با اشاره به اینکه جشنواره شهید رجایی  ۹ مهرماه در البرز برگزار می گردد،  افزود: براین اساس در جشنواره شهید رجایی البرز دستگاه های اجرایی موفق در تحقق شعار سال ( تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین)، اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور ، تحقق شاخص اقتصاد مقاومتی ،  ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اقامه نماز شایسته تقدیرخواهند شد .

وی اظهار داشت: براین اساس تمام تمهیدات لازم برای تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم در دستگاه های اجرایی با هدف شناسایی و تقدیر از دستگاه های اجرایی پر تلاش در امر خطیر خدمت رسانی به مردم شریف استان پیش بینی شده است .
وی با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی امسال با شعار "دولت مردمی، البرز نظارت عمومی و مشارکت نخبگانی" برگزار می شود، بیان داشت: دستگاه های اجرایی این استان در ۲ بخش شاخص عمومی و اختصاصی  مورد ارزیابی قرار گرفتند.
کریم پور یادآورشد: ایجاد رقابت سالم و پویا بین دستگاه های اجرایی ، ایجاد انگیزه برای مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی از طریق معرفی دستگاه های برتر از اهداف این جشنواره است .
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: در جشنواره شهید رجایی امسال از مجموع ۶۵ دستگاه اجرایی مشمول شرکت در این جشنواره ۲ دستگاه اجرایی در شاخص های عمومی و اختصاصی درصدر سایر دستگاه های اجرایی استان قرار گرفتند. 
وی اضافه کرد: پنج دستگاه اجرایی نیز در گروه های اعلام شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به عنوان برتر ، یک دستگاه اجرایی در شاخص های  اختصاصی و یک دستگاه  اجرایی در شاخص های  عمومی برتر اعلام می شوند .
معرفی دستگاه های برتر در محور توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری و استقرار چرخه بهره وری از دیگر محورهای موضوعی بود که کریم پور به آنها پرداخت.
وی بیان داشت: دستگاه های موفق در جذب  حداکثری اعتبارات ملی و استانی در البرز نیز به عنوان دستگاه شایسته تقدیر معرفی خواهد شد .
کریم پور یاد آورشد: همچنین یک پزشک و پرستار از مجموعه کادردرمان استان البرز به سبب خدمات رسانی ارزنده ای که داشتند شایسته تقدیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha