۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 858
کد خبر: 84901269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آخرین وضعیت کرونا در گیلان؛ ۶۲ نفر بستری هستند

رشت - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهش آمار بستری‌های روزانه کرونا در استان بعد از گذر از موج هفتم و تداوم این روند گفت: هم اکنون۶۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد هفت نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

دکتر فردین مهرابیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند.

وی بیان داشت: فوتی‌های قطعی ناشی از بیماری کووید ۱۹ نیز طی روزهای اخیر بین صفر و یک است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تداوم روند کاهشی بستری‌های مبتلا به کرونا در استان از همه مردم خواست تا به این توصیه‌ها اهتمام کنند.

وی با اشاره به فعالیت نزدیک ۲۲۰ مرکز واکسیناسیون در گیلان برای تزریق واکسن کرونا از واکسن نزده‌ها خواست تا برای دریافت واکسن و تکمیل واکسیناسیون اقدام کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه کرد: در زمان حاضر شهرستان‌های املش، آستارا، بندرانزلی، رشت، خمام، رودسر، تالش و فومن در نقشه کرونایی گیلان در رنگ‌بندی آبی قرار دارند.

وی اظهار داشت: شهرستان های رودبار، شفت، لاهیجان، ماسال، آستانه‌اشرفیه، رضوانشهر، صومعه‌سرا، لنگرود و سیاهکل نیز در نقشه کرونایی گیلان در وضعیت زرد قرار دارند.

هیچ شهرستانی در نقشه کرونایی استان گیلان قرمز و نارنجی نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha