۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84901390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار:بیش از ۷۸ میلیارد ریال برای ایجاد مشاغل خانگی در سقز اختصاص یافت

سنندج- ایرنا- فرماندار سقز گفت: سهم اعتبارات بانکی این شهرستان در سال جاری برای ایجاد مشاغل خانگی ۷۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سقز اظهار داشت: ادارات صمت، میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرفی و راهنمایی متقاضیان به بانک های عامل- رفاه و توسعه تعاون-  با توجه به فرصت جذب منابع بانکی تا پایان آذرماه، تلاش کنند.

وی اضافه کرد: اهمیت اشتغال در راس برنامه های اقتصادی شهرستان قرار دارد و همه دستگاه های اجرایی و بانک ها برای این مهم باید تلاش کنند و کوتاهی از دستگاه های مسوول قابل قبول نیست.

فرماندار سقز با بیان اینکه، اشتغال در توانمندسازی قشرهای مختلف جامعه بسیار حائز اهمیت است، افزود: در بحث مشاغل خانگی به ویژه اشتغال زنان و حمایت از بانوان کارآفرین، شهرستان عملکرد مناسبی ندارد.

توان یادآور شد: تعهد شهرستان سقز برای ثبت اشتغال در سامانه رصد در سال جاری ۳ هزار و ۷۸۰ نفر است که همه دستگاه های مرتبط باید برای تحقق این مهم همکاری و جدیت لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۹۷٫۳ درصد این میزان، در سامانه رصد، ثبت شده است و باید در اسرع وقت، ادارات تعهد خود را در راستای پرداخت تسهیلات مورد نظر عملیاتی کنند.

شهرستان سقز در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha