شکست خانگی سویا در مقابل اتلتیکومادرید؛ لوپتگی یک قدم به اخراج نزدیک‌تر شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اتلتیکومادرید موفق شد در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لالیگا اسپانیا با نتیجه ۲ بر صفر سویا را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار دوتیم سویا و اتلتیکومادرید در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۰ در ورزشگاه رامون سانچز پیس‌خوان برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر اتلتیکو به پایان رسید.

اتلتیکو که با ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول بود فصل خیلی ایده‌الی ندارد و در لیگ اصلا خوب نبود. آن‌ها در ۵ بازی آخر دو برد برابر سلتا و پورتو، ۲ شکست برابر لورکوزن و رئال و یک تساوی برابر سوسیداد ثبت کرده بودند ولی توانستند با این پیروزی شرایطشان را در جدول بهتر کنند.

سویای پرستاره لوپتگی اما بسیار بد بوده و برخلاف انتظارات، این روزها با ۵ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول لالیگا جای دارد. آن‌ها در ۵ بازی آخر خود البته بهتر شده‌ و ۲ تساوی برابر ویارئال و کپنهاگن، یک برد برابر اسپانیول و دو شکست برابر منچستر سیتی و بارسا داشته‌اند و با این شکست خانگی لوپتگی یک قدم به اخراج نزدیک تر شد.

نکته جالب درباره تقابل‌های رودروری دو تیم اینکه در ۵ بازی آخر، ۲ تساوی، ۱ پیروزی برای اتلتیکو و دو برد برای سویا ثبت شده بود. در مجموع ۲۸ تقابل دو تیم در سالیان اخیر اما این اتلتیکو است که با ۱۰ برد در برابر تنها ۶ برد سویا دست بالا را داشت که این عدد به ۱۱ رسید.

در این دیدار مارکوس یورنته در دقیقه ۲۹ و آلوارو موراتا در دقیقه ۵۷ برای اتلتیکو گلزنی کردند.

با این نتیجه اتلتیک با ۱۳ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و در مقابل ۵ امتیاز در رتبه شانزدهم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha