فرماندار ساری: دولت سیزدهم مصمم به اجرای عدالت در تمامی حوزه ها است

ساری - ایرنا - فرماندار مرکز استان مازندران گفت : دولت سیزدهم از زمان روی کار آمدن به دنبال اجرا و تحقق عدالت است و این امر را در تمامی حوزه ها و بخش ها پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد علی نوبخت امروز دوشنبه در آیین نواختن زنگ "شورعاطفه ها" که در مدرسه ابتدایی نزهت شهرستان ساری برگزار شد، افزود : در این دولت بنا داریم تا به صورت همه جانبه عدالت مورد نظر و تاکید دولت سیزدهم را در سطح شهرستان ساری برقرار کنیم تا مردم طعم لذتبخش عدالت همه جامبه را بچشند.

وی با اشاره به گذشت بیش از چهار دهه از استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور ادامه داد: اکنون بعد از گذشت این همه سال نظام جمهوری اسلامی ایران بالنده تر و پویاتر بر روی مسیر پیشرفت و توسعه در حال حرکت است و این مسیر ادامه خواهد داشت.

فرماندار ساری تاکید کرد: دولتمردان همواره در کنار مردم هستند و از مردم و برای مردم می باشیم و با اجرای برنامه هایی نظیر شور عاطفه ها پرچم محبت و همگرایی را در جامعه برافراشته نگه داریم.

وی از آموزش و پرورش به عنوان نهادی نقش آفرین در پرورش نسل آینده نام برد و گفت: برگزاری مراسم هایی همچون شور عاطفه ها که به نوعی ترویج فرهنگ نوعدوستی و همیاری است از مدارس و در میان دانش آموزان آغاز و به فرهنگی برای آینده مبدل می شود.

به گفته نوبخت با توجه به جایگاه ویژه ای که آموزش و پرورش دارد در جلسات شورای آموزش و پرورش مرکز استان مازندران برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی که به نوعی فرهنگ سازی برای آینده است را در دستور کار قرار داده ایم.

وی تعداد مدارس ساری را ۵۳۹ و تعداد دانش آموزان این شهرستان را بیش از ۸۳ هزار نفر اعلام کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه نواختن زنگ شور عاطفه ها به نوعی فرهنگ سازی در زمینه کمک به همنوع است، گفت : مازندران ۲۰ هزار دانش آموز محروم و نیازمند دارد که برای ادامه تحصیل به کمک مردمی نیاز است.

قاسم مهدوی افزود: ارتباط آغاز سال تحصیلی با جشن شور عاطفه ها کمک می کند که دانش آموزان با شور و اشتیاق مسیر عاطفه را طی کنند.

وی ادامه داد: اجرای این برنامه می تواند در احیای انسانیت و نوعدوستی در میان دانش آموزان تاثیر گذارد.

معاون ابتدایی مازندران اضافه کرد: دانش آموزان در این محیط و فضا رفتارهای اجتماعی و کنار هم بودن را فرا می گیرند تا در آینده و زندگی خود این فرهنگ را پیاده کنند.

وی توضیح داد: در آموزش و پرورش مازندران  با توجه به سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب، نگاه ها و رویکردهای جدید برای فرصت سازی جدید را فراهم می کنیم تا استعدادهای جدید خود را بروز دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha