۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 84902911
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: مقاومت مسلحانه تنها راه آزادی سازی فلسطین است

تهران – ایرنا – جنبش جهاد اسلامی فلسطین مقاومت مسلحانه را به عنوان تنها راه آزادسازی سرزمین فلسطین و مقدسات آن از دست اشغالگران دانست.

به گزارش ایرنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از تمام فلسطینیان خواست تا بر اساس یک برنامه ملی مشترک مبتنی بر مقاومت به عنوان تنها گزینه راهبردی بازپس گیری حقوق حقه ملت فلسطین و مقابله با توطئه های دشمن صهیونیست تلاش کنند.

این بیانیه تاکید کرد: شهر بیت المقدس و مسجد الاقصی همچنان محور اصلی مقاومت و آرمان فلسطین باقی خواهد ماند.

این جنبش در بیانیه خود از اهالی مقاوم و استوار کرانه باختری و فلسطینیان ساکن مناطق اشغال شده در سال ۱۹۴۸ خواست تا رهسپار مسجد الاقصی شوند و با یورش گروه های صهیونیستی و تلاش های برنامه ریزی شده برای یهودی سازی مسجد الاقصی مقابله کنند.

بیانیه با اشاره به دستاوردهای بزرگ به دست آمده در نبردهای گذشته از جمله نبرد " وحدت میدان ها " و قبل از آن نبرد " شمشیر قدس " تاکید کرد: نبردهای یاد شده ثابت کرد که می توان به وحدت ملت فلسطین و ایستادگی و مقاومت آنها و شدت گرفتن درگیری با دشمن در خطوط مقدم و شهرک های صهیونیست نشین و ورودیهای مسجد الاقصی تکیه کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: سقوط در باتلاق عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل در واقع خنجر خیانت به آرمان فلسطین و حقوق حقه ملت فلسطین است.

این جنبش در پایان بیانیه خود از ملت های مسلمان خواست تا در برخورد با این توطئه علیه ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن هوشیارانه برخورد کنند.

سرزمین های اشغالی بویژه کرانه باختری در شرایط ویژه ای به سرمی برد و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله ای که شده پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می دهند و همین امر نگرانی عمیق صهیونیست های غاصب را به همراه داشته است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha