۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 84904252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارجاع ۳۶ پرونده تخلفات حوزه سلامت به تعزیرات حکومتی اردبیل

اردبیل-ایرنا- دبیر کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ارجاع ۳۶ پرونده تخلفات حوزه سلامت به اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل،مهران آسایشی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار  کرد: در جلسه امروز ۳۵ پرونده ارجاعی از معاونت‌های درمان و غذا و دارو دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت پرونده‌هایی که وقوع جرم در آنها محرز شده بود جهت رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.
دبیر کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه افزود: عمده‌ترین تخلفات مورد بررسی در این جلسه در حوزه درمان شامل دریافت خارج از تعرفه مصوب و دخالت افراد فاقد صلاحیت در امر درمان بوده است.

آسایشی یادآورشد: در حوزه غذا و دارو نیز تخلفات مربوط به عدم رعایت موارد بهداشتی و نظارت مسئول فنی در تولید و توزیع مواد غذایی بخصوص در کارخانه‌های آرد، دخالت عطاری‌ها در امور درمان، ارائه داروی قاچاق و گرانفروشی و فروش داروی تاریخ گذشته در داروخانه‌ها و تخلفات حوزه عرضه و توزیع تجهیزات پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha