۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84905073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همه ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کارگیری شود

قزوین-ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: شهدا و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و باید برای گرامیداشت یاد و خاطره آنها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت‌ها بهره گیری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالحسن کبیری روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون قزوین در سگزآباد بویین زهرا با اشاره به رشادت ها و تلاش های این شهدا،افزود: شهدای فاطمیون در کنار سایر شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت در دفاع از حرم اهل بیت (ع) سنگ تمام گذاشتند و کارهای بسیار بزرگی در جبهه مقاومت انجام دادند.

کبیری اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه شرعی است و باید مدیران و مسوولان برنامه ریزی و اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین نیز در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام کار بزرگی انجام دادند.

خسرو طریقی گفت: ما مدیران و مسوولان سرکشی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می دانیم و امیدواریم در این دیدارها ذره‌ای از جانفشانی ها و رشادت های ایثارگران و مجاهدان انقلاب اسلامی را قدردانی و جبران کنیم.

استان قزوین دارای هفت شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون به نام های گل محمد غلامی، قسمت شکوهی، رضا اکبری، حسین محمدی، محمود حیدری، روح الله رحیمی و ابراهیم حسینی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha