طرح‌های محرومیت‌زدایی در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود

شهرکرد-ایرنا - رییس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی از پیگیری طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر برخوردار در این فراکسیون خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید علی موسوی پنجشنبه‌شب در نشست شهرداران و اعضای شورای شهر و روستا و بخشداران شهرستان بروجن که با حضور علی نیکزاد نایب رییس کمیسیون مجلس برگزار شد، افزود: مناطق محروم علاوه بر مشکلات عامی که سایر مناطق دیگر دارند دارای مشکلات خاص زیربنایی است.

وی روستاها را جزوه مناطق محروم دانست و تصریح کرد: در این فراکسیون برای توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم برداشته می‌شود.

موسوی اظهار داشت: محرومیت در بروجن نباید وجود داشته باشد چرا که این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهمی است و توسعه متوازن یکی از نیازهای مناطق محروم است که در بروجن هنوز محقق نشده است.

رییس فراکسیون مناطق محروم و محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند نمایندگان بین مردم بروند و با مشکلات مردم را حل کنند و مجلس سیزدهم به دنبال تحقق این فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: زیرسازی راه‌آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد تا چند ماه آینده پایان می‌یابد، مراحل قانونی برای انجام قرارداد روسازی با قرارگاه خاتم‌الانبیا توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شود.

علی حیدری افزود: چهارمحال و بختیاری نیازمند نیوجرسی و خط‌کشی محورهای مواصلاتی است که اعتبارات استانی پاسخگوی نیاز نیست و درخواست داریم برای استان اعتبار ویژه در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه بر سر اجرای محور شهر کیان به طاقانک و شلمزار به گهرو بین 2 دستگاه اجرایی راه و شهرسازی و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختلاف وجود دارد، گفت: آمار تصادفات رانندگی در این محورها بالا است، کمک شود این دو پروژه به سرانجام برسد.

به گزارش ایرنا، علی نیکزاد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و احمد نادری عضو هیات رییسه به همراه ۶ نفر از معاونان و مدیران وزارتخانه‌های مختلف در سفر یکروزه به شهرستان بروجن از طرح های عمرانی بازدید کردند.

در این نشست که استاندار و معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری حضور داشتند،شهرداران و اعضای شورای شهرهای ۶ گانه بروجن مطالبات و در خواستهای مناطق خود را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha