افزون بر ۱۳۳ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی تربت‌حیدریه هستند

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس اداره تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه گفت: این نهاد خدمات اجتماعی افزون بر ۱۳۳ هزار نفر را تحت پوشش دارد که ۴۰ هزار و ۸۷ نفر از این تعداد بیمه شده اصلی و ۹ هزار و ۵۲۶ نفر مستمری بگیر هستند.

محمد شریفی‌مند روز ‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوزه تامین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه شهرستان‌های تربت‌حیدریه، رشتخوار و زاوه را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۸۴۸ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال مستمری به بازنشستگان، افراد از کارافتاده و بازماندگان مشمول دریافت خدمات و تعهدات بلندمدت و ۱۱۴ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال خدمات و تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت، دستمزد ایام بیماری، بارداری، کمک هزینه ازدواج و موارد مشابه به افراد زیر پوشش پرداخت شده‌ است.

رییس اداره تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه تعداد کارگاه‌های فعال موجود در شهرستان‌های زیرپوشش را هشت هزار و ۷۴۶ عنوان و اظهار کرد:  شمار کارگاه‌های نیمه فعال نیز پنج هزار و ۱۱ باب است.

شریفی‌ افزود: در نیمه نخست امسال همچنین پنج هزار و ۱۹۲ مورد بازرسی از کارگاه‌ها و ۲ هزار و ۹۰۹ مورد بازرسی از کارگران ساختمانی انجام شد.

وی ادامه داد: یکی از مزیتهای مهم این منطقه برای بیمه‌شدگان، وجود بیمارستان رازی تامین اجتماعی در تربت‌حیدریه است زیرا دیگر شهرستان‌های واقع در نیمه جنوبی خراسان رضوی از چنین امکانی برخودار نیستند.

رییس اداره تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه گفت: بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان در مراجعه به بیمارستان رازی تامین اجتماعی در تربت‌حیدریه به طور مستقیم و رایگان از خدمات درمانی این سازمان استفاده می کنند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha