جمهوری اسلامی با استقامت نیروهای مسلح قدرت بازدارندگی خود را بدست آورده است

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی خود را با حمایت مردم و استقامت نیروهای مسلح بدست آورده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در کیش با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: قرآن و پیامبر (ص) عوامل ایجاد وحدت بین مسلمانان هستند به طوریکه ما اگر به قرآن اعتصام و پیرو پیامبر(ص) باشیم اتحاد در جامعه اسلامی وجود خواهد داشت.
وی اضافه کرد:  امام راحل با تدبیر خود اختلاف بین اهل سنت و تشیع در ولادت پیامبر اکرم (ص) را به عنوان ابتکاری بزرگ آن را هفته وحدت قرار دادند تا مردم از آن به عنوان عاملی برای وحدت و یکپارچگی جشن گرفته شود.
امام جمعه کیش همچنین با اشاره به قرار هفته انتظامی یادآور شد: نیروهای مسلح در هر کشوری ضامن استقلال و امنیت آن بوده که ضرورت این نیروها در تمام کشور ها ثابت و مورد تایید است.
وی افزود: اگر نیروهای مسلح و مقتدر در جامعه اسلامی نباشد در آن دین استوار نمی ماند و اکنون اگر دشمنان جرات حمله به ایران اسلامی را ندارند به علت قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح و انتظامی است.
شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز گفت: هدف از تشکیل فرماندهی انتظامی استقرار نظم و امنیت بوده و خدمت ماموران آن در این یگان عبادتی الهی بوده که در اسلام قابل تقدیر و ستایش است.

در این آیین ۱۶ نفر از برترین کارکنان، پایوران، سربازان وظیفه و مدیران فرماندهی انتظامی تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha