۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84906254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند زنجانی توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: با برگزاری جشن عاطفه ها ۶ هزار بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند این استان توزیع شد.

روح‌الله صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع آوری کمک‌های مردمی برای تهیه بخشی از ملزومات تحصیلی دانش آموزان برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: این رخداد با عنوان " پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت " همزمان با سراسر کشور  از ۱۵ مرداد در استان آغاز شد که مرحله دوم این رویداد با همکاری آموزش و پرورش در ۸۵۰ مدرسه سطح استان انجام گرفته است.
این مسوول با بیان اینکه بیش از هفت هزارو ۲۰۰ دانش آموز نیازمند مستعد از خدمات فکری، فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره مند هستند، افزود: مشارکت خیرین در این امر خداپسندانه 
آثار فراوانی را به دنبال دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با قدردانی از همراهی مناسب خیران نیک اندیش خاطرنشان کرد: دانش آموزان، دانشجویان جامعه فرهنگی و آحاد مردم می توانند از طریق راه های غیرحضوری و با شماره گیری کد دستوری# ۱ * ۰۲۴* *۸۸۷۷ و یا از طریق سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir و یا از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان و دفاتر ۱۴ گانه این نهاد کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.
مراسم ملی و معنوی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند مستعد تا ۱۵ مهر ادامه داشت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha