خیرین مهابادی ۱۶ میلیارد ریال در شور عاطفه‌ها کمک کردند

مهاباد - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: خیرین این شهرستان در شور عاطفه‌های امسال در مجموع ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جمع‌آوری کردند.

احمد نوذری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این مقدار کمک خیرین سه میلیارد ریال آن به صورت نقدی و مابقی به صورت کمک غیرنقدی بود که در پنج مرکز جمع آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان دریافت شد.

وی افزود: امسال این جشن با شعار پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در ۲ مرحله برگزار شد تا با جمع آوری کمک‌ها و هدایای نقدی و غیرنقدی مردم، سازمان‌ها و ادارات، دانش آموزان و سایر اقشار، کمک‌های خود را برای توزیع میان دانش‌آموزان نیازمند و محروم کشور در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دادند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: جشن عاطفه‌ها به منظور ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و ایجاد زمینه گسترش حضور حداکثری خیرین و همچنین استفاده هدفمند منابع دولتی و مردمی برای تقویت بنیه تحصیلی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم امسال برای جمع آوری کمک‌های نقد خیرین شور عاطفه ها از ۲۰ مرداد تا ۱۵ مهر ماه برگزار شد و خیرین می توانستند علاوه بر شماره حساب بانکی، از طریق گوشی تلفن همراه با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد مبالغ اهدایی خود را واریز کنند.  

نوذری اضافه کرد: هم اکنون ۷۰۰ کودک یتیم و بدسرپرست در این شهرستان، با کمک‌های نقدی یک هزار و ۸۰۰ حامی، مورد حمایت مالی قرار دارند و کمک‌های نقدی خیرین به صورت مستیقم به حساب بانکی آنان واریز می‌شود.  

جشن عاطفه‌ها هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، سپاه و بسیج همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

در شهرستان مهاباد بیش از ۱۲ هزار ۵۰۰ نفر در قالب ۶ هزار و ۵۲۳ خانوار زیر چتر حمایتی کمیته مداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha