۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۲۳:۳۶
کد خبر: 84906993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترمیم اعتماد مردم اولویت نخست دولت سیزدهم است

۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۲۳:۳۶
کد خبر: 84906993
ترمیم اعتماد مردم اولویت نخست دولت سیزدهم است

اراک – ایرنا – استاندار مرکزی گفت: ترمیم اعتماد مردم بزرگترین طرح و اولویت نخست دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، «فرزاد مخلص الائمه» شامگاه شنبه در دیدار با مردم کارچان و بازدید از نمایشگاه محصولات و تولیدات روستاهای شهرستان فراهان افزود: تلاش برای افزایش رضایتمندی مردم در دستور کار استانداری استان مرکزی و از برنامه های اولویت دار دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی سه تا چهار طرح عمرانی از جمله بیمارستان ولیعصر(عج) و پل سنجان اراک در راستای افزایش رضایتمندی مردم برای نخستین بار در استان مرکزی به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

استاندار مرکزی گفت: همچنین ۲ طرح عمرانی شهرداری اراک نیز با تاکید استانداری این استان به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

مخلص الائمه یاد آور شد: اکنون ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که با اختصاص ۳۰ سال اعتبارات کشور نیز این طرح‌ها تمام نمی شود.

وی اظهار داشت: سالانه سه تا چهار درصد ارزش جاده‌های کشور برای حفظ وضع موجود هزینه آنها شود که در مدت ۱۰ سال گذشته یک درصد نیز برای جاده های کشور هزینه نشده است.

استاندار مرکزی گفت: ۱۴ هزار شهید نیروی انتظامی در کشور وجود دارد که هشت هزار و ۵۰۰ شهید از مجموع این شهدا در دوران مقدس به مقام والای شهادت نایل آمده اند و بقیه در راه امنیت کشور به شهادت رسیدند که این مهم نشان از عزم راسخ نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در کشور است.

مخلص الائمه با یادآوری وجود یک هزار و ۱۶۶ روستا در استان مرکزی افزود: جمعیت قابل توجهی در این روستاها ساکن بوده و روستاها جایگاه ویژه ای در رونق اقتصادی استان دارند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم توجه جدی در زمینه محرومیت زدایی و استفاده از ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی روستاها دارد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: در سفر هیات دولت به استان موضوع جهاد کشاورزی و مسائل مربوط به روستاها از جمله تعمیر قنوات، احیای اراضی، آبخیزداری و اصلاح اراضی سنتی مورد توجه قرار گرفته است و امید است طرح های نیمه تمام در حوزه روستاها با سرعت بیشتری اجرایی شود.

مخلص الائمه گفت: ۱۵۶ روستای استان مرکزی سال گذشته با تنش آبی روبه رو بود که امسال به رغم کاهش بارندگی ها و ذخایر مفید سدها تعداد این روستاها به کمتر از ۱۰۰ مورد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: تنش آبی برخی از روستاهای استان مرکزی امسال در قالب طرح شهید سلیمانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برطرف می شود و سال آینده تعداد این روستاها کاهش می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha