بوشهری‌ها فتنه‌های دشمنان و اقدام خرابکارانه اغتشاشگران را محکوم کردند

بوشهر- ایرنا- انبوه مردم ولایتمدار، انقلابی و دوست‌دار نظام جمهوری اسلامی در بوشهر روز یکشنبه با برگزاری راهپیمایی میثاق با ولایت و طنین انداز کردن فریاد انزجار و بیزاری از توطئه های دشمنان اقدام های اغتشاشگران و تخریب‌های اخیر آنان را در کشور محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این راهپیمایی گروه‌های مختلف مردم، زن و مرد و پیرو جوان همه آمده بودند تا دسیسه‌های فتنه‌گران را برای برهم زدن امنیت و جلوگیری از پیشرفت و انسجام کشور خنثی و بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی، شهدا، امام (ره)، رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

مردم بوشهر با سردادن شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، ملت ما بیداراست ازآمریکا بیزار است، ترجمه امروز زیارت عاشورا مرگ برآمریکا، ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم، ما ملت بصیریم ذلت نمی پذیریم خشم و انزجار خود را از اقدام‌های اخیر توطئه‌گران اعلام کردند.

بوشهری‌ها فتنه‌های دشمنان و اقدام خرابکارانه اغتشاشگران را محکوم کردند

راهپیمایان بوشهری همچنین با دردست داشتن دست نوشته هایی با این مضمون که دروغ، نفرت، پلیدی خواب تجزیه دیدی؟ به اسم زن می‌زنند، می‌شکنند و می‌کُشند، هزار هزار جنایت به اسم صلح و عدالت، جمهوری اسلامی حرم است، ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار، اشاعه فساد و بدحجاب سیاست کهنه آمریکایی، حجاب ما مظهر ایمان ماست حاصل انقلاب ایران ما است، در پرتو غیرت ملت انقلابی بسته شد دهان حامی بی حجابی و زنان انقلابی ذلت نمی پذیرند حرکت اخیر دشمن در ایجاد اغتشاش و آشوبگری را محکوم کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این آیین گفت: امروز دشمنان قسم خورده این نظام با برخورداری از همه ظرفیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، انسانی و امپراطوری رسانه ای با سال‌ها برنامه و توطئه به میدان آمده اند تا شجره طیبه انقلاب اسلامی را به آتش بکشد.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: در مقابل این دسیسه دشمن ملتی مقتدر، مومن، بصیر، انقلابی و شجاع قرار دارند که در این شرایط با حضور آگاهانه، مدبرانه و سراسر تسلیم در برابر خدا این توطئه دشمن را خنثی می‌کنند.

بوشهری‌ها فتنه‌های دشمنان و اقدام خرابکارانه اغتشاشگران را محکوم کردند

وی اضافه کرد: دشمنان این انقلاب 44 سال است با فتنه های رنگارنگ شامل کشتار خیابانی و ترور، جنگ تحمیلی، فتنه سیاسی و نفوذ، انقلاب رنگی، به بهانه معیشت در کنار صدها و هزاران تحریم و جنگ اقتصادی و این بار به نام آزادی و حقوق زن برای به زانو درآوردن ملت برنامه ریزی کرده و می‌کنند.

اسماعیلی ادامه داد: دشمن باید بداند همان طور که در گذشته ملت ایران بینی شما را بر خاک مالید امروز نیز این حادثه دوباره تکرار شد و بار دیگر استکبار جهانی با حضور آگاهانه ملت ایران شکست خورد.

وی اظهار کرد: دشمن با سردادن شعار آزادی پا به میدان گذاشته این درحالی است که نقشه دشمن این است که این ملت آزاد از سلطه آمریکا و استکبار را به بند بکشد.

اسماعیلی تاکید کرد: دشمن نمی خواهد ایران آزاد باشد و چون این کشور مسلمان آزاد و مستقل است و عکس شهید حاج قاسم سلیمانی را در صحن سازمان ملل بالا می آورد به ستوه آمده و زانوی آنها به لرزه افتاده است.

بوشهری‌ها فتنه‌های دشمنان و اقدام خرابکارانه اغتشاشگران را محکوم کردند

مدیرحوزه علمیه خواهران استان بوشهر خطاب به دشمنان انقلاب با بیان اینکه پایان شما نزدیک است گفت: ملت ایران آزاد و با عزت است و در بند هیچ استعمار  و استکباری نیست، اما دشمن این ملت را ذلیل و حقیر می‌خواهد.

اسماعیلی ادامه داد: آرایش جنگی بدخواهان تحت حمایت آمریکای زبون و جنایتکار و انگلیس نشان داد آنها نه مدافع حقوق زنان و نه به دنبال آزادی هستند بلکه آنها با ایران قوی و مقتدر سر سازش ندارند و چون می بینند گره‌های بزرگی که از قبل بنا بر حل  آنها نبود در حال بازشدن است، فتنه دیگری به یک بهانه علم کرده است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن به بهانه آزادی می خواهد ملت ایران را با تجزیه طلبی و تفرقه در جنگ‌های طولانی فرو ببرد اما کور خوانده اند چون خواب های آشفته آنها برای انقلاب اسلامی و این ملت تعبیر نخواهد شد.

بوشهری‌ها فتنه‌های دشمنان و اقدام خرابکارانه اغتشاشگران را محکوم کردند

اسماعیلی افزود: در 44 سال گذشته ملا ایران با تقوا و ایستادگی و حمایت از رهبر معظم انقلاب، تبعیت از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع)؛ دشمنان را شکست داده است.

وی ادامه داد: دشمن منتظر این است که مردم از احکام و شریعت الهی دست بردارند و این احکام در جامعه کم رنگ شود که مردم باید بدانند این احکام اللهی از جمله پوشش اسلامی حاصل عمر پیغمبر(ص)، اهل بیت (ع) و قطره قطره خون امام حسین (ع) ارزشمند هستند که باید روی دست گرفته شوند چون برای جامعه عزت و عفت می آورد.

اسماعیلی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی مردم هستند گفت: مسئولان باید به فکر حل مشکلات مردم باشند همچنان که در زمان حاضر این عزم وجود دارد و ملت باید تغییرات جدی را در زندگی خود ببینند.

وی خطاب به دشمن و کسانی که در این کشور هستند اما شُبهه دارند افزود: بزرگترین مدافع حقوق و کرامت بانوان در این کره خاکی نظام جمهوری اسلامی است و این اعتقاد تا به جایی است که بهترین سرمایه های خود را مانند حججی ها، حاج حسین همدانی ها و حاج قاسم سلیمانی را برای حفظ شخصیت زنان فدا کند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه حاکمیت دشمن در فضای مجازی برای همگان روشن شده است گفت: امروز دشمن بر ذهن بخشی از جامعه تسلط پیدا کرده است و مسئولان جدی باشند و از هر گونه ملاحظه کاری بپرهیزند.

بوشهری‌ها فتنه‌های دشمنان و اقدام خرابکارانه اغتشاشگران را محکوم کردند

وی ادامه داد: اگر کسب و کارها در فضای مجازی است این شرایط را در فضای حقیقی ایجاد کنید چرا که دشمن می تواند این فضای اقتصادی را نیز برهم بزند.

اسماعیلی همچنین خطاب به خواص جامعه گفت: برخی از خواص در این اغتشاشات اخیر دیر به خودشان آمدند و سنجیده سخن نگفتند؛ این افراد باید به صورت شفاف این اغتشاش‌ها را محکوم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha