استاندار مازندران: پُست در گستره ارتباطات جهانی با انتقال پیام ها، بارقه امید را بر دلهای مردم بنشاند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: انتظار است پُست در گستره ارتباطات جهانی با انتقال پیام ها، بارقه امید را بر دلهای مردم بنشاند و حرکت و شتاب مضاعفی را با استفاده از تکنیک های جدید و روزآمد و با شعار « نوآوری، کلید بازگشت به وضعیت عادی »، بر چرخه صنعت پُست ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، همزمان با ۹ اکتبر مصادف با ۱۷ مهرماه، روز جهانی پُست استاندار مازندران در پیامی ضمن تبریک این روز به خانواده بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاشگران شبکه پستی استان بیان کرد: صنعت پُست، به عنوان قدیمی ترین و مردمی ترین نهاد ارتباطی در کشور، با ایجاد شبکه عظیم انسانی و برخورداری از کارکنانی متعهد و دلسوز با ارائه خدمات متنوع، روزآمد، فراگیر و کاهش فاصله ها و بهره وری زمان، در توسعه خدمات عمومی نقش ویژه ای را ایفا می کند.

سید محمود حسینی پور در بخش دیگری از پیام خود افزود: بی تردید اهمیت وجود پُست در سطح جامعه و نقش مهم آن در بهره وری ملی و رشد اقتصادی و نیز گسترش خدماتی چون بازار الکترونیک، ایجاد پُست هوشمند، پُست و توسعه دفاتر ICT روستایی در راستای ارتقای سطح خدمات، رضایت و رفاه عمومی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: انتظار است پُست در گستره ارتباطات جهانی با انتقال پیام ها، بارقه امید را بر دلهای مردم بنشاند و حرکت و شتاب مضاعفی را با استفاده از تکنیک های جدید و روزآمد و با شعار « نوآوری، کلید بازگشت به وضعیت عادی »، بر چرخه صنعت پُست ایجاد کند.

بنا به اعلام اداره کل پست مازندران روزانه ۶۰ هزار مرسوله پستی صادره و وارده در استان جابجا می‌شود که از این تعداد ۴۰ هزار مرسوله وارده است.

پُست استان در سه شیفت فعالیت های پستی و جابجایی و توزیع مرسوله ها را انجام می دهد و در حال حاضر ترافیک پستی در استان به ازای هر نفر، دو و یک بسته پستی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha