سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان: برای هر لحظه بازی مقابل مهرام تهران برنامه داریم

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به مسابقه عصر امروز تیمش برابر مهرام تهران گفت: این تیم را به خوبی آنالیز کرده و برای هر لحظه از بازی در مقابل این تیم برنامه داریم.

مهران حاتمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با وجود برگزاری بازی‌های خانگی در شهر دیگر، بازیکنان و کادر فنی هم‌قسم هستند با کسب نتایج دلخواه هواداران، شادی را به هواداران این تیم هدیه کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با فراهم‌شدن شرایط ورود تماشاگران به سال مسابقه، امکان برگزاری بازی شاگردان تیمش مقابل هواداران گرگانی ایجاد شود.

حضور هواداران در سالن مسابقه بازیکنان و کادر فنی را برای برگزاری مسابقه‌ای جذاب‌تر تهییج خواهد کرد و روحیه و انگیزه آنان را بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: بازی‌های خانگی که به دلایلی امکان بازی در گرگان را نداشته و مجبوریم در زمین بدون تماشاگر در شهر ثالث به میدان می رویم، مانند بازی در خانه حریف است.

تیم بسکتبال مردان شهرداری گرگان، عصر امروز دوشنبه در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف مهرام تهران خواهد رفت.

پیش از این قرار بود این مسابقه ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شود که میزبانی این مسابقه در گرگان از سوی شورای تامین استان لغو شد.

تیم بسکتبال مردان شهرداری گرگان که عنوان قهرمانی ۲ فصل متوالی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور را یدک می‌کشد، امسال با برگزاری ۲ مسابقه  در پایان هفته سوم، ۲ برد در برابر آویژه صنعت پارسا مشهد و توفارقان آذرشهر تبریز کسب کرده و با ۴ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم جدول این فصل قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha