۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84908743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنبش امل بر وحدت موضع لبنان در پرونده ترسیم مرزها تاکید کرد

تهران-ایرنا- دفتر سیاسی جنبش امل در بیانیه‌ای بر وحدت موضع لبنان برای جلوگیری از غارت و دزدیدن حق و منابع لبنان توسط دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، در این بیانیه آمده است: ارعاب دروغین صهیونیستی در آستانه انتخابات این رژیم مورد توجه لبنان نیست و لبنان کاملا به دستیابی به حق و حقوق خود مصر است و متعهد به اصولی است که میانجی آمریکایی را در جریان این اصول قرار داده است و از او انتظار می‌رود که مسئولیتش در قبال این تغییر اسرائیل و آگاهی از دسیسه‌های دشمن را بپذیرد.
جنبش امل در ادامه با اشاره به عملیات‌ مقاومتی خودجوش فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌های اشغالگر نیز تاکید کرد: گلوله آتش صهیونیستی همچنان به ویرانی، ظلم و کشتار ملت فلسطین ادامه می‌دهد اما با این وجود قدرت آتش رژیم صهیونیستی نتوانست مردم فلسطین را از رویارویی‌های روزمره با این رژیم در غیاب محکوم کردن اقدامات آن توسط نهادهای بین المللی و حقوق بشری باز دارد.
در این بیانیه همچنین آمده است: بحران داخلی لبنان نتیجه مسیرهای بسته سیاسی است و همین مسئله احزاب سیاسی فعال را ایجاب می‌کند که درهای گفت‌وگو را برای دستیابی به اجماع بر سر انتخاب رئیس جمهور باز کنند؛ رئیس جمهوری که از توانایی جمع و متحد کردن لبنانی‌ها برای رویارویی با چالش‌های موجود برخوردار باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha