۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84908754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه های اجرایی البرز  ملزم به همکاری در ثبت وقایع حیاتی هستند

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر تعامل هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی در ثبت وقایع حیاتی گفت: این نوع آمارها در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی کلان برای دولت اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری روز دوشنبه در نشست شورای ثبت وقایع حیاتی استان البرز اظهار داشت: بر این اساس ثبت به روز وقایع چهارگانه حیاتی و همچنین آمار ارایه شده توسط ثبت احوال و اهمیت و ضرورت دارد.
وی افزود: تحلیل این آمارها برای  استفاده تصمیم گیرندگان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های اقتصادی _ سیاسی و اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد. 

ولی پوری  خواستار تعامل هرچه بیشتر دستگاه های عضو در اجرای ثبت وقایع حیاتی شد، افزود: آمارهای حیاتی در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی کلان کشور برای دولت بسیار مهم  است.

وی بیان داشت: ثبت دقیق آمار وقایع حیاتی  ازدواج، فوت، طلاق و موالید  برای برنامه ریزی‌های آینده موثر است.

ولی پوری افزود: جلسه ثبت وقایع حیاتی از جلسات مهم در استان به شمار می رود چرا که در ابعاد مختلف تصمیم گیری مدیران با ارایه آمار خدمات بهینه و منطبق با واقعیت خواهند داشت.

وی ضمن تاکید بر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح؛ به تبیین این امر برای عموم مردم اشاره و خواستار توجه جدی به این امر از سوی دستگاه‌های مربوطه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha