۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84909171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ باند سرقت در خراسان جنوبی متلاشی شد

۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
کد خبر: 84909171
۲ باند سرقت در خراسان جنوبی متلاشی شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش پلیس، اعضای ۲ باند سرقت اموال با کشف بیش از سه میلیارد تومان کالای سرقتی در این استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار ناصر فرشید روز سه‌شنبه در پلیس آگاهی استان در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون از این ۲ باند، هفت سارق و پنج مالخر دستگیر شده‌اند و سایر اعضای احتمالی نیز به‌زودی دستگیر خواهند شد.

وی گفت: این سرقت‌ها مربوط به ساختمان‌ها، لوازم خانگی، تلفن همراه، محتویات داخل خودرو و سایر اقلام بوده است که تاکنون ۴۴ مالباخته مراجعه و اموال را شناسایی کردند و بقیه مالباختگان باید مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: امسال با افزایش ۲ درصدی وقوع سرقت در استان روبه‌رو هستیم و اغلب سرقت‌ها از نوع خرد بوده و سرقت خشن نداریم.

وی گفت: به لحاظ نرخ جرم نسبت به جمعیت در کشور رتبه ۲۴ را داریم و ۷۰ درصد سرقت‌ها در استان کشف و اموال سرقتی به مالباخته‌ها مسترد شده است.

سردار فرشید با بیان اینکه پلیس جان بر کف شبانه‌روز برای تامین نظم و امنیت جامعه فعال است افزود: شهروندان هوشیارتر و با جدیت بیشتر برای مراقبت از اموال خود تلاش کنند چراکه در بسیاری از سرقت‌ها مشخص شده اگر شهروند دقت بیشتری داشت قطعا سرقت اتفاق نمی‌افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha