۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۶
کد خبر: 84909416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورسجی: نگران افزایش دستمزد مربی هندی کبدی هستیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کبدی گفت: مربی هندی ۲ هزار و ۴۰۰ دلار دستمزد می‌گرفت و امیدوارم وقتی به ایران بازمی‌گردد با همان دستمزد سال گذشته با فدراسیون ادامه دهد. زیرا با این شرایط اقتصادی واقعا پرداخت دستمزد بسیار سخت است.

عباس اورسجی در گفت وگو با ایرنا درباره اساسنامه فدراسیون جهانی کبدی، اظهار داشت: اساسنامه این فدراسیون را ارسال کردیم و باید ۱۵ آیین نامه کمیته مسابقات، داوران، مربیان، آموزش و غیره آماده شود که تنها سه آیین نامه را آماده کردم. قرار است تا این اساسنامه در وبیناری با حضور کشورهای عضو فدراسیون جهانی کبدی در بیست و دوم مهر ماه مورد بحث و ارزیابی قرار بگیرد.

وی افزود: روزهای ۲۱ و ۲۲ مهر ماه مسابقات دستجات آزاد سرکل کبدی را برگزار می‌کنیم. همچنین اول آبان ماه لیگ دسته یک برپا خواهد شد. اواسط آبان ماه نیز لیگ برتر زمان ن و مردان برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به اینکه مربی هندی تیم ملی کبدی زنان بهمن ماه وارد ایران می‌شود، گفت: به دنبال آغاز اردوی زنان هستیم اما ابتدا فصل بدن‌سازی را برای به مدت چهار ماه برای ملی‌پوشان در نظر گرفته‌ایم تا با آمادگی کامل وارد اردو شوند.

وی اضافه کرد: مربی هندی ۲ هزار و ۴۰۰ دلار دستمزد می‌گرفت و امیدوارم وقتی به ایران بازمی‌گردد با همان دستمزد سال گذشته با فدراسیون ادامه دهد. زیرا با این شرایط اقتصادی واقعا پرداخت دستمزد بسیار سخت است.

اورسجی یادآور شد: بعید بدانم که مربی هندی تغییری در ترکیب تیم ملی کبدی ایجاد کند. زیرا هشت اردو با همان ترکیب قبلی برگزار شد و اگر بخواهیم از نو شروع و هجم وسیعی از بازیکنان را برای انتخابی تیم ملی دعوت کنیم، دوباره باید هزینه زیادی صرف این کار شود.

وی ادامه داد: شایلا جین مربی خوبی است و به همراه او موفق به کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی جاکارتا شدیم. هر چند وی به لحاظ آموزشی چیزی کم نمی‌گذارد اما ملی‌پوشان به لحاظ آمادگی جسمانی مقداری ضعف دارند. به همین دلیل می‌خواهم برای این کبدی‌کاران فصل بدن‌سازی برگزار کنم.

رئیس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: در بخش مردان غلامرضا مازندرانی مربی کبدی کاران باقی می‌ماند. حدود ۱۴ لژیونر ایران از این هفته در لیگ ستارگان هند بازی می‌کنند و به مدت چهار ماه در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی گفت: امیدوارم در ۶ ماهه دوم اتفاقات خوبی برای کبدی ایران رقم بخورد. از الان وارد سال بازی‌های آسیایی شده‌ایم و اردوها باید شروع شود. سال آینده در کنار بازی‌های آسیایی چین، بازی‌های آسیایی ساحلی ایندورگیم را در پیش داریم که کار ما را سخت می‌ کند. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه تری نسبت به ما داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha