۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبر: 84909587
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف ۸۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان

۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبر: 84909587
کشف ۸۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان

کرمان - ایرنا - ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ایستگاه بازرسی سه‌راهی راین و ۶۱ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در محورهای مواصلاتی چهار نقطه کرمان با تلاش ماموران نیروی انتظامی این استان کشف شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف در مجموع ۶۱ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق از تانکرهای فاقد مجوز حمل عبوری از محورهای مواصلاتی شهرستان‌های کرمان، سیرجان و راور خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی افزود: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران پلیس شهرستان‌های سیرجان، راور، کرمان و ایستگاه بازرسی مرصاد با جدیت بیشتری وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران با توقیف هفت دستگاه تانکر حمل سوخت در محورهای سیرجان، راور و کرمان در مجموع ۶۱ هزارو ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و در این رابطه هشت متهم را با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

کشف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در طرح ضربتی ایستگاه بازرسی مرصاد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در طرح ضربتی ماموران پرتلاش ایستگاه بازرسی سه راهی راین  کشف شد.

سرهنگ علیرضا سوری افزود: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران ایستگاه بازرسی مرصاد با اشرافیت کامل اقدام به اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان سوخت کردند.

وی ادامه داد: در این راستا به رغم اینکه قاچاقچیان سوخت از شیوه و شگرد جاسازی سوخت در خودروهای سنگین با تعبیه جاسازهای بزرگ در قسمت‌های مختلف تریلر استفاده می‌کنند چهار دستگاه تریلر عبوری دارنده مخازن ساختگی توقیف و در مجموع از آن‌ها ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان با اشاره به استمرار طرح‌های مقابله با قاچاق سوخت تصریح کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و به همراه محموله‌های سوخت قاچاق تحویل پلیس امنیت اقتصادی این استان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha