نخستین تور بازدید فناوری شرکت‌های دانش بنیان از شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد

شهرری - ایرنا - تور فناوری بازدید شرکتهای دانش بنیان با حضور صفارنیا مدیر پارک علم و فناوری پردیس و شماری از شرکت های دانش بنیان از پالایشگاه نفت تهران برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران، با هدف حمایت و شناسایی شرکت های دانش بنیان و ایجاد بستری مطلوب برای همکاری فی مابین با استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان به عنوان پل ارتباطی دانشگاه و صنعت، برای اولین بار تور فناوری بازدید شرکت های دانش بنیان از پالایشگاه نفت تهران برگزار شد.

این گزارش می افزاید: بناست در این بازدید ۲ روزه شرکت های دانش بنیان کشور در زمینه های HSE، بازرگانی، بهره برداری و تولید کاتالیست، خدمات فنی و مهندسی، توسعه سامانه های مدیریتی و تعمیرات و نگهداری با مدیران و رؤسای حوزه های مربوطه شرکت پالایش نفت تهران دیدار و گفت وگو کنند.

در این گزارش آمده است: ناحیه نوآوری پردیس با محوریت پارک فناوری پردیس و با رویکرد فرا بخشی و با کارکردهای چون ایجاد محیطی مناسب کسب ‌و کار برای فعالیت و حضور حرفه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور در جهت حفظ نخبگان و جذب متخصصین ایرانی و برآورده نمودن نیازهای پیچیده فناوری کشور برای تحقق محصولات فناورانه در عرصه تولید صنعتی، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر (جسورانه) و سایر خدمات تخصصی بیش از ۲۰ سال است که فعالیت می کند.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: پالایشگاه نفت تهران در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال"تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامگذاری شده است نگاه ویژه ای به دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha