۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰
کد خبر: 84909668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قم:موانع موجود در مسیر پرداخت تسهیلات شناسایی شود

قم- ایرنا- استاندار با اشاره به لزوم شناسایی موانع موجود در مسیر پرداخت تسهیلات از آمادگی مسئولان استان در رفع این موانع خبر داد.

به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی استانداری قم،  سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در جلسات باید کم‌کاری‌ها و عدم همکاری‌ها مطرح شود، اظهار کرد: در دولت سیزدهم سهم هر بانک در مسیر توسعه مشخص‌شده است و باید به این سهم عمل کند.

وی با بیان اینکه باید در این جلسات به دنبال راهکارهای تعامل بیش‌تر و رفع مشکلات باشیم، مطرح کرد: باید تصمیم‌گیری‌های ما به‌گونه‌ای باشد که مردم از آن نفع ببرند.

استاندار قم با اشاره به اینکه باید همه پای‌کار رفع مشکلات بیایند، عنوان کرد: برخی از مشکلات که در استان قابل‌حل نباشد، را می‌توان از ظرفیت‌ مدیرعامل‌های بانک‌ها در تهران رفع کرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم مجموعه نظام بانکی را یکپارچه می‌دانند، خاطرنشان کرد: اگر یک ایرادی در یکی از بانک‌ها وجود داشته باشد مردم آن را به تمام شبکه بانکی تعمیم می‌دهند.

شاهچراغی ادامه داد: می‌توانیم زبان گویای سرپرستی‌های بانک‌های استان در ستاد مرکزی باشیم و این آمادگی در مجموعه مدیریت استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام مسائل میان سازمان‌ها و بانک‌ها و مردم و بانک‌ها باید تدوین شود، تصریح کرد: پس از تدوین تمام مسائل و مشکلات باید در مسیر رفع آن‌ها گام برداریم.

استاندار قم با بیان اینکه برای توسعه اقتصاد نیازمند فعالیت واحدهای خرد هستیم، یادآور شد: اگر کارگاه‌ها و مجموعه‌های کوچک موردحمایت بیش‌تری قرار بگیرند، قطعاً شاهد بروز اتفاقات مطلوب خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha