بخشی: والیبال زنان با مربی ایرانی هم همین نتایج را می‌گرفت

تهران- ایرنا- ملی‌پوش والیبال زنان گفت: تیم ملی والیبال زنان با مربی ایرانی هم می‌توانست نتایج هفتمی در جام کنفدراسیون آسیا یا نائب قهرمانی در بازی‌های اسلامی را کسب کند.

زهرا بخشی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره عملکرد تیم ملی والیبال زنان، اظهار داشت: ما با مربی ایرانی هم می‌توانستیم همین نتیجه را در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه کسب کنیم و نائب قهرمان شویم. همچنین با مربی ایرانی هم می‌توانستیم در جام کنفدراسیون آسیا هفتم یا هشتم شویم.

وی افزود: سرمربی دیگر در رده بزرگسال نباید تکنیک را عوض کند بلکه باید روی تاکتیک و عملکرد بازیکنان کار کند. تکنیک تیم همان است، مگر اینکه تمام بازیکنان تیم ملی را تغییر دهد و همه از رده‌های جوانان و نوجونان باشند.

ملی‌پوش والیبال زنان گفت: همواره از رده پایه تکنیک کار می‌شود و در این رده‌ها پدیده بلوری‌زاده و میترا شعبانیان مربیان فوق‌العاده عالی و بزرگی هستند. عملکرد این رده‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی خوب بود. مخصوصا در رده نوجوانان با هدایت میترا شعبانیان تیم یکدست و خوبی داشتیم.

بخشی یادآور شد: کمپدلی سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران، برای رده‌های پایه خوب است و در ره بزرگسالان در هر صورت تغییر تکنیک کاربردی ندارد و به کار نمی‌آید. بازیکنان در این رده تکنیک‌های لازم را یاد گرفته‌اند و باید در بحث تاکتیک‌ها کار خارق‌العاده‌ای روی بازیکنان انجام دهند تا نتیجه بهتری کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه در این فصل از لیگ برتر والیبال زنان برای تیم سایپا بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات مناسبی را از اواخر شهریور ماه شروع کردیم. تیم جوانی داریم و همه بازیکنان زیر ۲۲ سال هستند. خوشحالم که فصل زودتر شروع می‌شود و مانند گذشته طولانی نمی‌شود.

عضو تیم والیبال زنان سایپا گفت: شرایط لیگ برتر امسال بهتر از سال‌های گذشته است. بازیکنان ملی‌پوش در پنج تیم نه فقط در سه تیم پخش شده‌اند. برابر برخی از تیم‌ها دیدارهای راحتی نداریم. بازی برابر ذوب آهن و پیکان مهم و سطح بالاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha