۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 3126
کد خبر: 84910554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد بهره‌برداری شد

مشهد- ایرنا- آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد روز چهارشنبه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد در این خصوص گفت: آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه با زیربنای ۳۰۰ متر مربع در ۲ واحد مجزا و با اعتبار افزون بر ۴۰ میلیارد ریال تاسیس، تجهیز و راه‌اندازی شده است.

دکتر رضا ولی زاده افزود: این آزمایشگاه مجهز به طیف سنج تحرک یونی، فریزر ۳۰- درجه، انکوباتور یخچال‌دار، شیکر انکوباتور، سانتریفیوژ یخچال دار، دستگاه اولتراسونیک، اتاقک UV و سایر تجهیزات دیگر است.

وی بیان کرد: آزمایشگاه مزبور در روزهای آتی آمادگی لازم برای خدمات رسانی به اساتید، دانشجویان، پژوهشگران درون و برون دانشگاهی حوزه کشاوررزی و علوم پایه در خراسان رضوی را خواهد داشت.

آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد بهره‌برداری شد

گفتنی است ۶ سال پیش آزمایشگاه مرکزی گروه آموزشی علوم دامی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد بهره‌برداری شده است.

در سال جدید هزار و ۸۷۰ دانشجوی دختر و ۲ هزار و ۴۷۴ دانشجوی پسر جدید به جمع ۲۵ هزار دانشجوی این دانشگاه افزوده شدند.

دانشگاه فردوسی مشهد با هشت هزار دانشجوی خارجی و ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی خارجی در حال تحصیل ،‌ رتبه ۴۴۰ در نظام رتبه بندی لایدن، رتبه ۵۲۲ در نظام رتبه بندی سایماگو،‌ رتبه ۸۰۰ در نظام رتبه بندی شانگهای و رتبه هزار را در نظام رتبه بندی تایمز دارد.

هم اینک ۲۵ هزار دانشجو ،‌ ۲ هزار و ۵۱۳ دانشجوی خارجی با تدریس ۸۱۹ عضو هیات علمی در ۴۳۵رشته درمقاطع تحصیلی لیسانس،‌ فوق لیسانس،‌دکتری و پسادکتری در ۶۳ گروه آموزشی مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha