۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبر: 84910628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع بیش از ۲ هزار تن کالای اساسی در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد گفت: در ۶ ماه اول سالجاری بیش از ۲ هزار و ۱۴۳ تن کالای اساسی تامین و بین شهروندان این شهرستان توزیع شده‌است.

به گزارش روز چهارشنبه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حمید احمدی اظهار داشت: این اقلام شامل مرغ گرم و منجمد، گوشت منجمد، روغن، شکر و تخم مرغ است که با پیگیری فرمانداری توسط جهاد کشاورزی و صمت تامین و توزیع شده است.
وی ادامه داد: بازدید از واحدهای صنفی به صورت محسوس و نامحسوس توسط بازرسان در دستور کار قرار داشته و با هرگونه تخلف صنفی اعم ازگرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت برابر ضوابط قانونی و صنفی برخورد می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سالجاری از ۲ هزار و ۶۷ واحد صنفی شهرستان توسط بازرسان دستگاه های نظارتی بازرسی که به تشکیل پرونده تعزیراتی برای ۱۰۰ واحد متخلف منجر شد.

حمیدی اضافه کرد: همچنین جذب و توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار به میزان پنج تن با نظارت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و اداره صمت، اتاق و بسیج اصناف در سطح مراکز عرضه انجام شده است.
وی افزود: نرخ تنظیم بازار محصولات پروتئینی مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت مصوب ۴۵ هزار تومان در سطح شهرستان است و این طرح تا زمان نرخ تنظیم بازار اجرا شده و مردم دیگر نگران تامین مرغ خود نباشند.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد یادآور شد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به گران فروشی وکم فروشی، مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

شهرستان ملارد نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و غرب استان تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha