دشمن با شایعات و فضای مجازی، وحدت ملت ایران را نشانه گرفته است

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دشمن دربرهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی با شایعات و ایجاد شبهات به خصوص در بستر فضای مجازی، وحدت ملت ایران را نشانه گرفته است.

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل روز پنجشنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد اختلاف و دور کردن آحاد مردم با هم و مسئولان جزو نقشه‌های اصلی و همیشگی استکبار است.

وی با تبریک هفته وحدت به نقش جهاد تبیین و رسالت مسئولان فرهنگی و تبلیغی در برهه کنونی اشاره و ادامه داد: باید با انجام امور فرهنگی مناسب و اطلاع رسانی درست و به موقع نسل جوان را نسبت به توطئه‌ها آشنا کرد.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین رموز پیروزی  و موفقیت انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته، روحیه همدلی بین مردم و مسئولان و اقشار مختلف بوده و باید این هدف مقدس و حیاتی که بسیار اهمیت دارد تداوم یابد.

این مسئول بیان کرد: در سایه وحدت اسلامی، دشمن شناسی و عمل به منویات مقام معظم رهبری است که توطئه بدخواهان نظام و انقلاب همانند سایر ترفندها نقش بر آب و جامعه اسلامی در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

متوسل با بیان اینکه هفته وحدت و میلاد سراسر مبارک  پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) یک فرصت برای تقویت وحدت است گفت: باید از این فرصت برای تحقق بیشتر وحدت بیش از گذشته در جامعه استفاده کرد.

وی گفت: ملت قهرمان ایران تا پای جان با همدلی اهداف عالیه نظام را به رغم تمامی توطئه‌هایی که دشمنان انجام می‌دهند ادامه می دهد و تسلیم اهداف استکبارجهانی نمی‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد از عموم مردم تقاضا کرد در ویژه برنامه‌های خاص هفته وحدت که فردا در تمامی مناطق استان با همکاری نهادها و تشکل‌های مردمی برگزار می‌شود شرکت فعال داشته باشند.

متوسل حضور مردم در مناسبت‌های مختلف فرهنگی و دینی را به خصوص در راستای تحقق جهاد تبیین و بصیرت افزایی بسیار مهم و ضروری ذکر کرد و از تلاش مردم و مسئولان در استان قدردانی کرد.

هفته وحدت از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول نامگذاری شده و فردا ( جمعه ) ویژه برنامه‌های خاص میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) در تمامی مناطق استان یزد برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha