۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84911084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمامی اعتبارات عمرانی ۱۴۰۰ خراسان‌شمالی جذب شد 

بجنورد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی ۱۴۰۰ استان جذب شد و ریالی از این منابع به خزانه بازنگشت.

مهدی رشیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تمامی این اعتبارات با برنامه ریزی دقیق برای فعالیت های عمرانی هزینه شد و در این زمینه کوتاهی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه تمامی سهمیه قیر رایگان استان در سال ۱۴۰۰ نیز جذب شده است افزود: سهم استان از قیر رایگان برای اجرای طرح های عمرانی محلات هدف باز آفرینی شهری بیش از ۶۸۶ تن به ارزش ۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان جذب شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی افزود: شهرداری های استان در این مدت؛ پنج هزار و ۵۹۶ تن قیر رایگان به ارزش ۵۵ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان جذب کردند.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم پنج هزار و ۱۲۱ تن قیر در پروژه های راهسازی در محورها روستایی و فرعی استان جذب کرده است و سه هزار و ۶۱ تن از این محصول هم برای اجرای کارهای عمرانی در محورهای شریانی مورد استفاده قرار گرفت.

رشیدی افزود: پنج هزار تن قیر رایگان هم برای آسفالت معابر روستایی استان و اجرای طرح هادی روستایی استان مورد استفاده قرار گرفته است.  

وی ادامه داد: همچنین ادراه کل راه و شهرسازی استان هم ۹۹۰ تن قیر رایگان به ارزش بیش از ۹ میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان برای اجرای پروژه های راهسازی جذب کرده است.

استان خراسان شمالی از استان های شمالشرق کشور محسوب می شود که ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و در ۲۴ شهر و حدود یک هزار روستا سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha