نفرات برتر اتومبیل‌رانی تایم تریل شمال غرب کشور معرفی شدند

ارومیه - ایرنا - مسابقات اتومبیل‌رانی تایم تریل شمال غرب کشور در دهکده چی‌چَست ارومیه برگزار و نفرات برتر در کلاس‌های مختلف معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز شنبه گفت: این رقابت‌ها در سه کلاس منفی ۱۵۰۰، مثبت ۱۵۰۰ و آزاد برگزار شد که در کلاس منفی ۱۵۰۰، سالار زینالی از سلماس به مقام اول رسید، ساسان امتنانی از تبریز دوم شد و سعیدچراغی از ارومیه در رده سوم ایستاد.

سجاد خوبدل افزود: در کلاس مثبت ۱۵۰۰ نیز سینا اریانی از تبریز به مقام نخست دست یافت، سهیل محمدیان از شاهین‌دژ در رده دوم ایستاد و سعید اکبری از ارومیه سوم شد.

وی اضافه کرد: در کلاس آزاد هم امیر رحمانی، مهدی دادگر و سلمان غلام زاده هر سه از ارومیه به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

خوبدل ادامه داد: در این رقابت ها که ۳۸ شرکت کننده حاضر بودند، تیم آذربایجان غربی در رده نخست ایستاد و آذربایجان شرقی دوم شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: بهترین زمان ثبت شده در این رقابت با یک دقیقه و ۵۸ ثانیه و ۴۱۸ هزارم ثانیه توسط امیر رحمانی از ارومیه ثبت و در حاشیه این مسابقه از بانوی پیشکسوت اتومبیل‌رانی پریان انجامی تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات اتومبیل‌رانی تایم تریل شمال غرب کشور با حضور ۳۸ شرکت کننده در سه کلاس به میزبانی دهکده ساحلی چی چست ارومیه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha