مسابقات رانندگی تایم‌تریل قهرمانی شمال‌غرب کشور در ارومیه برگزار شد

ارومیه - ایرنا - رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۵ راننده از سه استان شمال‌غرب کشور در چهارکلاس مسابقه اتومبیل‌رانی تایم تریل به رقابت پرداختند.

فرشید حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت که با حضور قهرمانانی از سه استان آذربایجان‌شرقی، کردستان و آذربایجان‌غربی به مدت ۲ روز و در دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه برگزار شد، رانندگانی از ارومیه و تبریز قهرمان چهار کلاس شدند.

وی اضافه کرد: در کلاس منهای ۱۵۰۰ سی سی، «امیر رحمانی» از ارومیه با زمان ۲ دقیقه و ۲ ثانیه و ۹۵۰ صدم ثانیه مقام نخست را کسب کرد و «ساسان امتنانی» از ارومیه و «رضا کاظمی» از سقز دوم و سوم شدند.

رییس هیات موتور سواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی سی، «سینا آریانی» از تبریز با زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۹۸۸ صدم ثانیه عنوان نخست را کسب کرد و «سالار زینالی» و «سجاد محمودی» هر دو از سلماس دوم و سوم شدند.

حسینی ادامه داد: در کلاس بانوان نیز عنوان نخست به «فاطمه محمودی» از ارومیه با زمان ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۲۴۷ صدم ثانیه رسید و «فاطمه عسگری» و «نیر طیبی آذر» هر دو از ارومیه به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

وی گفت: در کلاس آزاد نیز، «سلمان غلامزاده» موفق شد با زمان یک دقیقه و ۵۲ ثانیه و ۲۶۳ صدم ثانیه عنوان نخست را از آن خود کند و «وحید حنیفی» و «میلاد اعلائی» از ارومیه دوم و سوم شدند.

حسینی افزود: «سلمان غلامزاده» از ارومیه در مجموع عنوان بهترین زمان مسابقات را نیز از آن خود کرد.

رییس هیات موتور سواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این مسابقه، زمان این رقابت، برای اولین بار با دستگاه زمان‌گیری ساخته شده توسط جوانان علاقمند به اتومبیلرانی انجام گرفت ضمن اینکه حامیان مالی این رقابت از تولیدکنندگان و صنعتگران استان و فعال در زمینه صنایع مربوط به خودرو بود.

به گزارش ایرنا، مسابقات اتومبیل‌رانی تایم تریل شمال غرب کشور با حضور ۴۵ شرکت کننده در چهار کلاس به میزبانی دهکده ساحلی چی چست ارومیه و با حضور علاقمندان و تماشاگران به رشته اتومبیلرانی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha