۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 84912688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار فارس: پیروزی‌های ملت ایران استمرار دارد

شیراز-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: روند پیروزی ملت ایران روز به روز در حال استمرار است و تا پایان امسال در بخش های مختلف اقتصادی از جمله بهبود معیشت مردم شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل محبی پور، در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شیراز افزود: تهدیدها و فشارهای دشمن به دلیل مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی است و الا اگر که در مقابل فشارها و تهدیدها عقب نشینی کرده و تن به شکست داده بودیم آنها کاری به کار ما نداشتند.
وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم که برآمده از تفکر ولایی است در شرایطی سخت امور کشور را به دست گرفت و امروز که افزون بر یک سال از عمر این دولت می گذرد ماهانه ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی های دولت قبل را پرداخت کرده است.
او اظهار داشت: در شرایطی که آمریکایی ها ایستادند و گفتند که فروش نفت ایران را به صفر می رسانیم، دولت سیزدهم با اجرای سیاست‌های صحیح، فروش نفت را به بیش از یک میلیون بشکه در روز رساند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز اگر جریان های سیاسی و ولایتمدار بخواهند خالصانه در کشور کار کنند از آنجا که نظام و ساختار اداری ما از در چنبره دیوان سالاری رضاخانی قرار دارد هیچ کاری پیش نمی رود و تا از این شرایط خارج نشود تحولی شکل نمی گیرد.
محبی پور افزود: ۱۰۰ سال است که ایران ما و نظام جمهوری اسلامی در چنبره آنچه که رضاخان برای ادامه حیات حکومت متمرکز دیکتاتوری خودش طراحی کرده گرفتار است و امروز ما می خواهیم حکومت را با جمهوری اداره کنیم که با ساختار رضاخانی نمی‌شود و باید تغییر کند.
وی گفت: نیازمند یک دگرگونی فوری در ساختار اداری هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha