۶ سارق حرفه‌ای در ایذه و شوش دستگیر شدند

اهواز - ایرنا - پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: ۲ سارق حرفه‌ای منزل در ایذه با ۱۷ فقره سرقت، و چهار سارق کابل برق در شهرستان شوش شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق، بررسی موضوع در دستور ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت. 
سرهنگ  هدایت شهبازی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کردند که در تحققیات پلیس به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند. 
وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند. 

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابرات در شوش 
فرمانده انتظامی شوش گفت: در پی اجرای مرحله دیگری ازطرح ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه کلانتری ۱۱ این فرماندهی، دستگیری سارق یا سارقان سیم برق و مخابرات در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 
سرهنگ  روح اله یاری زاده  افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و با استفاده از فیلم دوربین های مداربسته چهار سارق سیم برق و کابل مخابرات را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی آنها را در عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.در بازرسی از مخفیگاه آنان مقداری اموال مسروقه، و آلات مصرف موادمخدرکشف شد. 
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت انواع سرقت سیم برق و مخابرات واماکن خصوصی ومنازل اعتراف کردند، گفت: متهمان پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تحویل مرجع قضایی تحویل داده شدند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha