شکسته شدن طلسم استادیوم ۱۵ خرداد زنجان با پیمانکار جدید

زنجان- ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پس از پیگیری های فراوان و بازدید رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از استادیوم ۱۵ خرداد زنجان پیمانکار قبلی برکنار و پیمانکار جدیدی به کار گیری شد که امیدواریم طلسم این ورزشگاه شکسته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه زنجان از ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه ورزش در سطح کشور برخوردار است، افزود: حمایت ها و توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی می تواند به توسعه روزافزون این بخش کمک کند.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر برای مشکل استادیوم ورزشی ۱۵ خرداد زنجان جلسه ای با نماینده مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از این پروژه بازدید کردند که پس از پیگیری های فراوان پیمانکار قبلی برکنار و پیمانکار جدیدی مبتنی بر طی فرآیندها به کار گیری شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ابراز امیدواری کرد، با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه به اتمام برسد که در این راستا پیش بینی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای اتمام آن ۵۴ میلیارد تومان بود اما پیمانکار جدید این میزان را ۸۴ میلیارد تومان اعلام کرده است.
وی خاطرنشان کرد: هر چند شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان است اما کاملا مستقل بوده و پروژه های بزرگی را در اختیار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت : همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار "ورزش، همبستگی ملی، ایران قوی" ۲۷۰ عنوان برنامه در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۶ مهر اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش است، افزود: در صورت نبود وقفه ای، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور در این روز سفری به این استان خواهند داشت که علاوه بر افتتاح پروژه های در نظر گرفته شده، نشستی با روسا و هیاتهای ورزشی برگزار و در مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر سنگنوردی شرکت خواهد کرد.
وی اضافه کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه  در استان و امام جمعه زنجان، مراسم غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا از دیگر  برنامه های این هفته است.
بازرگان با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی نیز برنامه های افتتاحیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با وجود محدودیت منابع مالی دولت سیزدهم تا پایان سال جاری ۲۰ چمن ورزشی در سطح استان  زنجان افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری برنامه ورزشی صحبگاهی در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور کارکنان دستگاههای دولتی اظهار داشت: برگزای اردوی فرهنگی و ورزشی، سخنرانی مدیران ورزشی در سطح شهرستانها پیش از خطبه های نماز جمعه و برگزاری جلسه با مجمع نمایندگان استان با هدف احصا نیازها و مطالبات حوزه ورزش از دیگر برنامه های این هفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha