همکاری کمیته امداد و شرکت نفت برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند

تهران - ایرنا - کمیته امداد امام خمینی و شرکت ملی نفت ایران به منظور اهدای بسته‌های تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، شرکت ملی نفت ایران، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و کمیته امداد امام خمینی به منظور اهدای بسته‌های تحصیلی و نیز توانمندسازی دانش‌آموزان بومی و محروم در مناطق نفت‌خیز و گازخیز کشور، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه با هدف رفع بخشی از مشکلات آموزشی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در مناطق هدف شامل استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمانشاه، ایلام، هرمزگان، لرستان و خراسان رضوی تا سقف ۱۰ میلیارد تومان به امضا رسید.

در این راستا، شرکت ملی نفت ایران متعهد شد که برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت ایران، بسته‌های تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار دهد.

به گزارش ایرنا، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی ۱۱ مهر نیز با اشاره به برگزاری پویش «شور عاطفه‌ها» گفت: امسال ٣۴٠ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی با وجود مشکلات آحاد جامعه، برای دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha