بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد با ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است

مشهد- ایرنا- رییس اداره نظارت بر طرحهای های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پروژه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی واقع در شرق کلانشهر مشهد، اکنون با اعتبار ۱۴ هزار میلیارد ریال در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مهدی صداقت روز یکشنبه در حاشیه بازدید رییس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مراحل ساخت این پروژه در جمع خبرنگاران افزود: ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای اتمام بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی بر عهده وزارت بهداشت، ۶ هزار میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه، هزار میلیارد ریال بوسیله وزارت نفت و هزار میلیارد ریال هم توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: عملیات احداث این بیمارستان در بخش اسکلت اکنون حدود هفت درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۷ هزار مترمربع و در هفت طبقه در ابتدای جاده سرخس، یکی از مناطق حاشیه‌ای مشهد در حال ساخت است و زمان اتمام آن حدود ۱۸ ماه پیش بینی شده که تاکنون سه ماه از این مدت گذشته است.

صداقت افزود: این بیمارستان در هفت بلوک ساخته خواهد شد که موتورخانه، اورژانس، بخش‌های بستری و اتاق عمل و فضای مشترک از جمله این بلوک‌ها هستند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha