نیکوکاران یزدی ۲۵ میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک کردند

یزد- ایرنا- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد یزد گفت: حامیان نیکوکار یزدی در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۲۵ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

به گزارش دوشنبه روابط عمومی این نهاد در استان ، علی اکبر سلمانی با بیان اینکه مردم نیکوکار این استان همواره در انجام امور خیر و احیاء سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند افزود: این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد افزایش دارد.

وی افزود: هم‌اکنون ۵۵۰۰ نفر فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند که از این تعداد ۱۵۰۰ نفر یتیم و ۴۰۰۰ نفر محسنین (فرزند نیازمند تحت حمایت) می‌باشند.

سلمانی با اشاره به اینکه عمده‌ترین نیازهای ایتام و محسنین، معیشت، تحصیل و مسکن است گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار نفر از خیرین در قالب طرح اکرام به عنوان حامی از فرزندان یتیم و محسنین حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان بابیان اینکه حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند افزود: سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری محلات در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

حدود ۵۰ هزار نفر در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha