۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85586638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جذب ۲۶۳ حامی ایتام و محسنین در کاشان

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85586638
جذب ۲۶۳ حامی ایتام و محسنین در کاشان

کاشان-ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان گفت: از ابتدای محرم تاکنون با اجرای پویش «به عشق حسین(ع)» ۲۶۳ حامی در این شهرستان، مسوولیت حمایت از فرزندان یتیم و محسنین(فرزندان غیریتیم نیازمند) زیرپوشش این نهاد را بر عهده گرفتند.

محسن حمیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و غیریتیم نیازمند زیر ۱۸ سال در ماه‌های محرم و صفر اجرا شد.

وی با بیان‌اینکه ۹ هزار و ۷۰۰ نفر، حمایت از ۹۵۵ فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفتند، گفت: در این طرح هموطنان می‌توانند حداقل از یک یا چند فرزند، به نیت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا حمایت و با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰۰ هزار ریال از فرزندان معنوی خود پشتیبانی کنند

رییس کمیته امداد کاشان بیان کرد: مبالغ واریز شده توسط حامیان، بصورت آنی و مستقیم به حساب فرزندان نیازمند واریز می‌شود.

حمیدی گفت: همشهریان می‌توانند برای تهیه لوازم‌التحریر، سبد کالا، کمک هزینه درمان و غیره افراد تحت پوشش اقدام و از این طریق دل بچه‌های یتیم و نیازمند را شاد کنند.

وی ادامه داد: شهروندان نیکوکار می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه شرکت و یا با شماره‌های ۵۵۴۵۱۵۴۴ و ۰۹۹۲۱۵۷۲۹۶۷ (ایتا) ارتباط برقرار کنند.

کاشان دارای ۲ اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) در مرکز شهرستان و راوند است و در مجموع ۶ هزار و ۷۳۰ خانوار زیر چتر حمایتی این نهاد قرار دارند که نزدیک به ۶۵ درصد افراد زیرپوشش، زنان سرپرست خانوار هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha