۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84914616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکیه دختران کردستانی بر سکوی قهرمانی وزنه‌برداری کشور

سنندج- ایرنا- تیم بانوان وزنه برداری استان کردستان در پایان سومین دوره از المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با کسب سه مدال طلا و یک نقره جایگاه قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا،  سومین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته وزنه برداری بخش بانوان روز گذشته (یکشنبه ۲۴ مهرماه) به میزبانی تهران با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این رقابت ها با حضور ۱۰۵ ورزشکار در قالب ۲۷ تیم از استان های مختلف کشور روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه در سالن ایرانیان مجموعه ورزشی آزادی شهر تهران برگزار شد.

تیم وزنه برداری کردستان در این مسابقات موفق شد سه نشان طلا و یک نشان نقره را بدست آورد.  کاناز زندی در دسته ۴۰ کیلوگرم، جوانا نمازی ۸۱ کیلوگرم و حسنا امیری در دسته ۸۱+ کیلوگرم توانستند سه مدال ارزشمند طلا را برای کردستان به ارمغان آورند.

همچنین در دسته ۶۴کیلوگرم آرینا بهرامی دیگر نماینده کردستان توانست عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره را به خود اختصاص دهد.

بانوان وزنه برادر کردستانی در پایان این مسابقات با سه نشان طلا و یک مدال نقره بر سکوی نخست و قهرمانی ایستادند و کاپ زرین طلای تیمی را نیز به خانه آوردند.

 

۲ بانوی کردستانی عازم تاجیکستان می شوند

"آریسا کوه گرد" و "ژینو صالحی" ۲ بانوی فوتبالیست کردستانی به منظور حضور در رقابت های بین المللی فوتبال زیر ۱۵ سال کافا به کشور تاجیکستان سفر می کنند.

رقابت های زیر ۱۵ سال دختران کافا با حضور تیم های تاجیکستان، ایران و ازبکستان از ۲۸ مهرماه تا ۳ آبان ماه به میزبانی تاجیکستان در شهر "دوشنبه" برگزار می‌شود.

بر این اساس تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۵ سال کشورمان بامداد روز سه شنبه ۲۶ مهر ماه تهران را به مقصد شهر "دوشنبه" محل برگزاری این رقابت ها ترک خواهد کرد.

"آریسا کوه گرد" و "ژینو صالحی" ۲ بانوی فوتبالیست کردستانی نیز با نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان همراه با سایر ملی پوشان بامداد روز سه شنبه عازم کشور تاجیکستان می شوند.

تیم ملی بانوان کشورمان در اولین دیدار خود راس ساعت ۱۴:۳۰روز یکشنبه اول آبان ماه به مصاف تیم ازبکستان می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha