۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 84915763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ میلیارد ریال بدهی طرح ورزشگاه شهید مجدیان پرداخت شد

دزفول - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به آخرین وضعیت طرح تکمیل ورزشگاه شهید مجدیان گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال بدهی این پروژه پرداخت و ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل آن تامین شده است.

به گزارش ایرنا خادمعلی تهذیبی روز سه شنبه در گفت و گوی رادیویی افزود: این طرح بیش از ۲۰ سال است که با اعتبارات قطره چکانی پیش می‌رود و اکنون امیدواریم در بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.

 رییس اداره ورزش و جوانان دزفول اظهارداشت: مجموعه پارالمپیک بین چمن ۲ و سه دزفول پیشرفت ۸۵ درصدی دارد و سالن کشتی مرحوم ریسمانسنج نیز توسط خیران در حال ساخت بوده و به زودی آماده بهره برداری می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های ورزشی در حال اجرا در روستاها و شهرهای اقماری دزفول نظیر صفی آباد افزود: طرح‌های ورزشی روستاهای باغچه بان، سید عنایت، حمزه در حال پیگیری و اجرا هستند.

 تهذیبی با قدردانی از پیگیری‌های نماینده دزفول در مجلس برای رفع مشکلات حوزه ورزش به تغییرات اعمال شده در مدیریت هیات‌های ورزشی شهرستان دزفول اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما این بوده که تغییرات مدیریتی هیات‌ها با حفظ حرمت و جایگاه‌ها انجام و کادرسازی شود.

 وی با بیان اینکه سطح تحصیلی مدیران هیات‌ها از دیپلم و زیر دیپلم به فوق لیسانس و دکتری رسیده است، افزود: امیدواریم این کادرسازی و تقویت منابع انسانی هیات‌های ورزشی خود را به زودی در رشد، رونق و توسعه ورزش نشان دهد.

 رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با قدردانی از همکاری‌های خیران این شهرستان گفت: ۲ اقدام جدید شامل تشکیل مجمع خیرین ورزش یار و اتاق فکر متشکل از مشاوران در شهرستان دزفول انجام شده است.

 تهذیبی با اشاره به ادغام سازمان‌ تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان و تشکیل وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: متاسفانه بخش جوانان مغفول مانده و از زمان انتصاب بنده در سال گذشته متوجه شدم هیچ سمنی در این زمینه در شهرستان دزفول فعال نیست.

وی افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی در این زمینه در فضای مجازی و رسانه‌ها آغاز و سه سمن را فعال کردیم ضمن اینکه چند سمن دیگر در مراحل صدور پروانه هستند.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول از جوانان علاقه مند به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خواست از ظرفیت گسترده سمن‌ها استفاده کنند و برای دریافت راهنمایی در این زمینه به این اداره مراجعه کنند.

وی افزود: تا جایی که توانستیم برای رفع مشکلات حوزه ورزش شهرستان از اعتبارات دولتی استفاده کردیم ولی با توجه به لزوم تسریع در ساخت و سازها و کمبود اعتبارات نیازمند استفاده از بخش خصوصی بودیم.

زمین ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری دزفول تملک شد

تهذیبی گفت:  طرح ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری دزفول در حالی در سال ۹۸ کلنگ زنی شد که مالک زمین، اداره ورزش و جوانان نبود و پیمانکار نداشت.

وی با بیان اینکه زمین ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری دزفول به مساحت ۲ هکتار به تملک اداره ورزش وجواناه دزفول در آمده است، ادامه داد: روال درست اجرای طرح‌های ورزشی این است که ابتدا زمین به مالکیت اداره ورزش و جوانان در آید و سپس تامین اعتبار، تعیین پیمانکار و انجام مناقصه در دستور کار قرار گیرد که متاسفانه این اقدامات درخصوص ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری دزفول انجام نشده بود.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه این ورزشگاه به مطالبه ای عمومی تبدیل شد، بیان کرد: اکنون زمین ورزشگاه به مساحت ۲ هکتار در تقاطع بلوار ۱۵ خرداد و بلوار شهید دانش در تملک اداره ورزش و جوانان بوده و اعتبار این طرح از محل نفت و اعتبار استانی تامین شده است.

 تهذیبی اظهارداشت: هشت طرح تعریف شد که در مسیر کارشناسی قرار دارند و امیدواریم مصوب و اجرایی شوند تا سرانه ورزشی شهرستان افزایش یابد.

وی افزود: فعالیت‌های مختلفی نظیر چاپ و نشر کتاب شهدای ورزشکار شهرستان دزفول برای نخستین بار در بخش فرهنگی توسط مجموعه ورزش وجوانان انجام شد.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به چاپ یکهزار جلد کتاب شهدای ورزشکار دزفول گفت: اطلاعات ۲۰۰ شهید ورزشکار شهرستان دزفول توسط منوچهر مهدی پور جمع آوری و بدون استفاده از اعتبارات دولتی در این کتاب معرفی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha