۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84916037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی جاده‌های خواف و رشتخوار اختصاص یافت

گناباد- ایرنا- نماینده مردم خواف و رشتخوار در جنوب استان خراسان رضوی از اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و بهسازی جاده های این شهرستانها در سال جاری خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام اکبر احمدپور فدکی افزود: در مذاکرات اخیر با معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور این مبلغ برای جاده های شهرستانهای خواف و رشتخوار اختصاص یافت.

وی ادامه داد: از این میزان ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت و بهسازی جاده لاخی به برکا و ۷۰ میلیارد ریال به جاده روستایی نهور به چاه زول شهرستان خواف اختصاص یافت.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در جنوب استان خراسان رضوی گفت: اختصاص ۶۰ میلیارد ریال به جاده قاسم آباد به باغ بخشی شهرستان خواف و ۶۰ میلیارد ریال هم به بهسازی جاده بخش جنگل شهرستان رشتخوار از دیگر نتایج مذاکرات اخیر با معاون وزیر راه و شهرسازی است.

احمد پور فدکی افزود: ۱۰ میلیارد ریال هم برای انجام تعمیرات ماشین آلات راهسازی این شهرستانها اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس گفت: اختصاص اعتباراتی برای انجام روکش آسفالت جاده  خواف - قاین و خواف - تربت حیدریه و خواف - تایباد از دیگر مصوبات این نشست بود که اعتبار لازم به صورت مرحله به مرحله در زمان اجرا تخصیص می یابد.

مرکز شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی و مرکز شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار در ۲۰۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha