۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۷
کد خبر: 84917196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۵ مجرم در شهرستان باشت دستگیر شدند

گچساران--ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان باشت گفت: ۱۶۵ فرد مجرم از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۳ نفر فراری و تحت تعقیب بودند.

سرهنگ علی مسعودجو روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: این میزان مواد مخدر  امسال  با اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف این شهرستان کشف و ضبط شد.

مسعودجو اظهار داشت: در این زمینه ماموران انتظامی امسال ۱۲ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر را در این شهرستان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت  هفت دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل  داده شد.

فرمانده انتظامی باشت ابراز کرد:  همچنین در روز گذشته در راستای گشت‌زنی و پایش محور مواصلاتی گچساران -باشت مامورین پلیس آگاهی به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

مسعودجو ادامه داد:  پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی و رعایت موازین قانونی مامورین پلیس آگاهی باشت این دستگاه خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲۶۰ کیلوگرم پسته قاچاق که فاقد مجوز قانونی بود کشف و ضبط شد.

وی ارزش  ریالی این میزان پسته کشف شده را  یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر  و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

مسعود جو گفت: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز قاچاق از سوی افراد سودجو موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

شهرستان ۲۶ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha