آسایش جامعه مرهون مجاهدت شبانه روزی فراجا است

قزوین - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: فراجا همواره در ایجاد و تامین امنیت نقش موثری ایفا کرده و آسایش جامعه امروزی ما نیز مرهون مجاهدت و فداکاری شبانه روزی کارکنان آن است.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، علیرضا حسن پور روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن قدردانی از مدافعان امنیت و آسایش، اظهار داشت: امروز با وجود پیچیدگی های جرایم و تهدیدات نوین، به ویژه در اغتشاشات اخیر فراجا به خوبی و هوشمندی توانست با بهره مندی از نیروهای خلاق و توانمند خود بر چالش ها فائق آمده و موجبات ثبات و تقویت امنیت جامعه را فراهم نماید.

وی، نقش فراجا در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین اجرای موفق اصلاح نظام یارانه ها را نمونه بارزی از تعامل و همکاری فراجا با دستگاه های متولی دانست و تاکید کرد: تعزیرات حکومتی استان همواره تعامل سازنده و همکاری نزدیکی با فراجا داشته و خواهد داشت و همیشه نیز از نقطه نظرات طرف مقابل برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود استفاده می کنیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری تعزیرات حکومتی، تعامل دستگاه های ذیربط را باعث ایجاد انگیزه در بین مجموعه انتظامی استان دانست و یادآور شد: فراجا در کنار دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح خود را حافظ امنیت جان، مال، نوامیس و زندگی مردم می داند.

سردار علی ابراهیمی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی عمومی و آگاهی بخشی برای نسل جوان از مهمترین ارکان تامین امنیت پایدار می باشد و فرماندهی انتظامی قزوین نیز برای رسیدن به این مساله از هیچ کاری فروگذاری نخواهد کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha