دارندگان قبوض حج تمتع به سامانه حج و زیارت مراجعه کنند

تهران- ایرنا- معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف دارند برای تکمیل و ویرایش اطلاعات فردی خود هر چه سریعتر به سامانه سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

اکبر رضایی در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت ایرنا با بیان اینکه ودیعه‌گذاران حج تمتع باید هرچه سریعتر به سامانه تکمیل اطلاعات این سازمان مراجعه تا اقدامات برنامه ریزی انجام پذیرد، اظهار داشت: سپرده‌گذاران حج تمتع در اسرع وقت و فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف به حج را دارند و یا نوبت آنان باشد، با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع طلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود را ویرایش کنند.

وی با تاکید بر اینکه ودیعه گذاران بایستی پس از تکمیل اطلاعات یا ویرایش اطلاعات فردی خود کد رهگیری دریافت نمایند، تصریح کرد: با این اقدام ودیعه گذاران و پس از مشخص شدن کاروان‌های اعزامی می‌توانند با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به انتخاب و ثبت نام در کاروان اقدام کنند.

دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع به سامانه حج و زیارت مراجعه کنند

رضایی ادامه داد: اخذ کد رهگیری صرفا به منظور به‌روزرسانی اطلاعات فردی افراد عنوان شده و تشرف به حج تمتع بر اساس تعداد روادید تخصیصی به ایران در هر سال و دعوت از مشمولین تشرف براساس اولویت‌های قبوض ثبت نامی و نیز ضوابط کشور میزبان خواهد بود و سازمان حج و زیارت بر این اساس اقدام به برنامه ریزی، فراخوان و اعزام افراد خواهد کرد.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: اولویت‌های تشرف و ضوابط اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ پس از انجام مذاکرات با کشور عربستان و در زمان مقرر به اطلاع مردم خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha