بیش از ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته تربیت‌بدنی در استان تهران اجرا می شود

شهرری- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای ۲ و هزار و ۵۹۸ برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان تهران، علی جوادی روز چهارشنبه با تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش به خانواده بزرگ و پرافتخار ورزش، گفت: برنامه‌های این هفته با شعار "ورزش، همبستگی ملی، ایران قوی"  اجرا می شود .

به گفته جوادی ، به مناسبت هفته تربیت بدنی ، شاهد برگزاری ۱۴۲۰ برنامه ورزشی و قهرمانی، ۱۱۲۰ برنامه ورزش همگانی و ۵۰ برنامه فرهنگی و جوانان در استان تهران خواهیم بود.

وی همچنین از برنامه‌های تجمیعی افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: در هفته تربیت‌بدنی و ورزش ۸ پروژه عمرانی در شهرستان‌های بهارستان، پاکدشت، ملارد و رباط‌کریم به بهره‌برداری خواهد رسید.

جوادی ابراز امیدواری کرد: پس‌از برگزاری شایسته و گسترده سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که شور و نشاط خاصی را در بین نسل نوجوان ایران اسلامی ایجاد کرد، اکنون به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، در سرتاسر ایران و به‌ویژه استان تهران به تماشای برنامه‌های متنوع، مفرح و جذاب با مشارکت خوب ورزشکاران و خانواده‌های آنان خواهیم نشست تا یک‌بار دیگر از طریق ورزش در جهت تقویت ایران قوی و همبستگی ملی گام برداریم.

۲۶ مهر ماه سوم آبان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha