۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۹:۴۷
کد خبر: 84918066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منیعی: فتح‌الله‌زاده پرافتخارترین مدیرعامل ایران است

تهران ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده مدیری کار بلد است که در 2 دهه اخیر پرافتخارترین مدیر فوتبال ایران است و امیدوارم روزهای خوبی را در استقلال رقم بزند.

 میثم منیعی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت:  استقلال یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را در اختیار دارد و همه بازیکنان در زمره بهترین‌ها هستند.

وی افزود: تیم استقلال روز جمعه به مصاف آلومینیوم اراک می رود که در این فصل نوسان زیادی داشته و در برخی از بازی ها مقابل تیم‌های ضعیف نتایج خوبی نگرفته است در حالی که در برخی مسابقات با تیم های بزرگ نتایج خوبی کسب کرده است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: همه تیم‌ها وقتی در تهران با استقلال بازی می‌کنند برای کسب امتیاز، بازی تدافعی را در دستور کار قرار می‌دهند و آلومینیوم نیز چنین شرایطی را خواهد داشت اما استقلال در ورزشگاه آزادی برای پیروزی و سه امتیاز به میدان می رود.

منیعی: فتح‌الله‌زاده پرافتخارترین مدیرعامل ایران است

منیعی همچنین در خصوص عملکرد سرمربی تیم گفت:‌ ساپینتو مربی بسیار خوبی است و استقلال با این مربی و کسب نتایج مطلوب، سیر صعودی داشته است و شناخت او هر هفته از آبی‌ها بیشتر می‌شود.

وی افزود: استقلال در این فصل بازی‌های قابل قبول و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشته که توپ و میدان را در اختیار داشته است و اگر برخی از اشتباهات داوری نبود الان آبی‌ها با اختلاف بیشتری در صدر جدول قرار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha