۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴
کد خبر: 84919740
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بزرگترین پارکینگ هوشمند شهر تهران افتتاح شد

۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴
کد خبر: 84919740
بزرگترین پارکینگ هوشمند شهر تهران افتتاح شد

تهران - ایرنا - در نهمین شنبه امید و افتخار طرح پارکینگ امیرکبیر با ۵۵۱ واحد و در مساحت ۲۰ هزار متر مربع افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران روز شنبه در حاشیه افتتاح پارکینگ طبقاتی امیرکبیر با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ساخت این پارکینگ از سال ۸۷ آغاز شده بود و تا سال ۹۷ تنها ۳۵ درصد پیشرفت داشت.

مجتبی شفیعی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ ساخت و تکمیل این پارکینگ در دستور کار قرار گرفت و با صرف ۵۰ میلیارد تومان این پارکینگ تکمیل شد، افزود: این پارکینگ هوشمند بوده و از آخرین سیستم‌های اطفا حریق بهره می‌برد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تنها یک ورودی از خیابان شکوفه برای این پارکینگ در نظر گرفته شده و خروجی پارکینگ نیز از خیابان ۱۷ شهریور در نظر گرفته شده و در نظر داریم با رایزنی های انجام شده یک ورودی از امام علی هم برای این پارکینگ در نظر بگیریم.

شفیعی با بیان اینکه سه پارکینگ دیگر در حال ساخت بوده و ساخت هشت پارکینگ دیگر هم در دستور کار قرار دارد، از مطالعه احداث ۱۴ پارکینگ خبر داد و گفت: ساخت پارکینگ مدنی در منطقه هشت، پارکینگ‌ مینابی در منطقه ۱۵ و پارکینگ بغدادی در منطقه ۲۰ در حال اجرا است.

به گفته وی، ارزش مالی این پارکینگ بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام شده که با سرمایه‌گذاری مشترک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و عمرانی مناطق شهرداری تهران ساخته شده است.

رییس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از آنجایی که این پارکینگ نزدیک به محدوده طرح ترافیک و در مجاورت ایستگاه مترو امیرکبیر و مسیر اتوبوس خیابان ۱۷ شهریور قرار دارد، به همین دلیل پیش بینی می‌شود استقبال برای استفاده از این پارکینگ زیاد باشد چرا که پارکینگ امیرکبیر دسترسی خوبی به مرکز شهر و بازار امین‌حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha