۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84920200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فغانپور: ماجرای حذف ایران از جام‌جهانی شیطنت رسانه‌ای است

تهران- ایرنا- کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: بحث‌های حاشیه‌ای پیرامون حذف ایران از جام‌جهانی شیطنت رسانه‌ای است و از نظر حقوقی، هیچ موضوع قابل بحثی ندارد که بخواهیم به آن بپردازیم.

به گزارش ایرنا، صفی‌الله فغانپور روز شنبه در خصوص انتشار اخباری در رسانه‌های خارجی مبنی بر احتمال حذف ایران از جام‌جهانی قطر، اظهار داشت: چند روزی است این مسائل مطرح شده و برخی‌ها به آن می‌پردازنند، اما از نظر و جایگاه حقوقی این مساله قابل بررسی نبوده و شانتاژ رسانه‌ای است که برخی به راه انداخته‌اند. به اصلاح کمپینی را با این هدف راه‌اندازی کرده‌اند که بی‌شک به جواب نخواهد رسید.

وی ادامه داد: کلیت این مباحث خارج از عرصه ورزش بوده و به سیاست باز می‌گردد، گروهی با اهدافی مشخص که برای همه هم روشن است به دنبال جریان‌سازی و ایجاد یک جو روانی هستند که بی‌ثمر خواهد بود. یکی از اصلی‌ترین افرادی که این مساله را دنبال می‌کند، فردی ایتالیایی است که تیمش به جام‌جهان نرفته و به دنبال آن است به هر شکل ممکن جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد.  

او تاکید کرد: رئیس کنونی فدراسیون فوتبال رابطه بسیار خوبی با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد و بی‌شک این ارتباط خوب هم موثر است تا جریان‌سازی دشمنان به نتیجه نرسد. 

این کارشناس حقوقی در مورد پرونده فدراسیون فوتبال و آخرین اخبار از وضعیت ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس گفت:‌ متاسفانه در زمان بررسی این پرونده اعتراضی نسبت به رای صادر نشده صورت نگرفت و برای همین در یک مرحله قطعی شد. الان این انگیزه در مسئولان فدراسیون دیده می‌شود که به دنبال احقاق حق بوده و می‌خواهند فدراسیون به روال سابق بازگردد،‌ برای همین با اعمال ماده ۴۷۷ و از طریق آئین دادرسی این احتمال زیاد است که به نتیجه برسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha